2010. január 26., kedd

2010. január 22-24 Miskolc környéke

Az év első hétvégéje, ahol történt is valami:
2010 január 22.én délután elindultunk Kazincbarcikára (szülőotthonomba) négyen hogy eltöltsünk egy jó hétvégét.
A pénteki napon semmi különös nem történt, mivel 9 körül érkeztünk meg este.

A szombati nap a Factory mászóterem célbavételével kezdődött. Köteles utakat másztunk, valamint bulder kunsztokkal bajlódtunk kisebb nagyobb sikerrel. Az utolsó kunszt kiszivott mindenkit totálisan, mivel mire rájöttünk hogyan kell az utolsó 2 mozdulatot megcsinálni, már az elejére nem volt erőnk. Teljesen kivégeztük magunkat.

A vasárnapot bőrkopásra és fájdalmakra hivatkozva túrázással töltöttük a Bükkben. A terv az volt hogy a környező mászóhelyeket meglátogassuk.
Ilyen sorrendben történt:
Kis-dédes;
Dédes (fantasztikus látnivaló, festői környezet, 60 méteres fal, hatalmas túra a falig jellemezte); Fehérkő (fáradtságra és sötétedésre hivatkozva nem másztunk fel)
Lillafüred (festői környezet, vízesés megfagyva, 2-3 méteres jégcsapok)
Hámor (Szikla nagyon szép, műfogásokkal eltorzitva)

Ezek után visszaindultunk fehérvárra. Este 7 re értünk haza. Szerintem mindenki pozitiv élményekkel gazdagodott. 100% ra mondhatom hogy visszatérünk még BAZ megyébe.