2010. március 16., kedd

I LOVE ISTRIA

Hát akkor hazatértünk... Tegnap este 9 órára. Akkor egy rövidebb történet a hosszú hétvégéről:
Szombat hajnalban indultunk két autóval. A cél Pazin volt, ahol nem is inkább a mászásra helyeztük a hangsúlyt. A látvány nagyon durva volt, ezt a helyet úgy emlegetik hogy a föld középpontja. Megegyeztünk hogy csak akkor térünk vissza amikor már olyan 9 es utakat mászunk, mivel a barlangnak a plafonrendszere annyira durva, hogy ilyet nem láttam még :). Szóval ment a flash.
Innen délután Dvigrad-ra mentünk ahol Luchiano kempingjében szálltunk meg (8an 4 sátorral). Volt itt egy szlovén család, Dragan, a felesége, valamint a 3 és 6 éves gyerekük. Nem is kellett sok... oda hivott a tűzhöz, majd előkerültek a Gabó által hozott tokaji borok :) 5 liter... el is fogyott, meg is lett az eredménye... szépen néztünk ki. De kellett is mert nagyon hideg volt, éjszaka -4 fok volt.
Másnap felkeltünk, reggeli, majd irány a fal. Napközben 20 fok körül volt, póló rövidnadrág. Egész napos előlbe mászás volt. Láttunk egy 50 év körüli fickót aki 10+ ért mászott egy utat.
Szombat este bementünk Rovinjba sétálgatni egy kicsit, majd még este megkerestük a nemzeti parkot, ahol másnap másznunk kell :).
Vissza a kempingbe, -6 fok éjszaka. szétfagyott minden :D
Reggel irány ismét Rovinj, ahol csak annyit mondanék el, hogy tegngerparton másztunk.
Haza felé a miskolci brigádot megállitották a határon... drogot kerestek, sikertelenül, igy éjfél körül értek haza :D