2010. május 8., szombat

Régen írtam már....

Régen írtam már...hát igen...lusta is vagyok, meg hát ugye elfoglalt voltam/vagyok.
Szóval amit idáig nem irtam le:
Tardosbánya--Április 25:
Reggel 8 kor indultunk egy autóval: Gergő,Barni,Gergő és én. Érkezésnél a battaiakkal találkoztunk, velük mentünk a falhoz.
Gergőék a Nagy-falon másztak, mi a rövidebb utakkal próbálkoztunk Barnival. Sörhas (6+); Táblás(6+), valamint sikerült kimásznom életem első 7es útját, ami a Dűne nevet viseli... Tehát a harmadik útnál elértem az aznapi célomat.
A Napfekete eső (8+) Gergőék projektelték...az ő szavával élve az út maga nem nehéz, csak egyben kimászni. Belepróbáltam énis...gondoltam mi bajom lehet...Ez egy nagyon tetszetős út apró peremekkel és egyben ez a legegyértelműbb is amit valaha másztam, minden adott volt.
Majd egy olyan mászást láttam,amit csak filmekben. Abonyi Károly vitte véghez Százhalombattáról az Aranykor (9-) flash mászását. Azaz életében először mászta,úgy hogy csak mondták neki mit kellene fogni. Az utolsó előtti köztesnél ült bele azt hiszem. Láttam can még hova fejlődni :).
Szóvátették, hogy mindig csak magamról írok... de sajna csak magamról tudok meg aki velem mászik, mert ennyit is elég megjegyeznem ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése