2010. június 11., péntek










Üdvözlet innen Deutscheföldröl!
Ígértem,hogy rendszeres írója leszek én is Gabikácska blogjának,amit hála isten a Székesfehérvári arcok is rendszeresen töltögetik. Nem csak a Barcikai fiúcska. :)
Szóval kijöttünk melózni a Bayorokhoz. Mocskosunalmas volt egész nap a lakásban és a faluban kuksolni,állás után nézni,s gondoltam,hogy meglátogatunk egy két könyvesboltot.
Ezzel kezdődött minden. :)
Mer vettem egy kallert!!!!!És azóta voltunk mászni pár helyen,bár a cipőm miatt elég nehéz komolyabb utakat mászni,de 7+-8-- ig elmozgok. Néha belém áll a kula! Hiszen nincs már talpa,lukas az orra,a másikat meg most javítják ? Fehérváron.
Szóval először voltunk egy kb.20 méter magas várgesztesi falon.(Ezek a falak úgy 30-40km -re vannak tőlünk. Vannak nagyon dúrvák.Átlag nehézség: 6-7-ig 6-8 út,8-11-ig 20-40 út.) Lukakkal,rejbivel,peremmel tarkított fal ez.És van rajta egy k...rva nagy áthajlás is. Kár,hogy az 10-es és hogy vizes. Egy 40perc a beszállásig az út. De elég durva. Ohne kullancs,és elég hűvös!
Másztunk itt egy kezdő 5+-t,aminek a felső kétharmad része 7-lett,mert a vizes falrész miatt.... AmDemDes és mix Clean Up 16m,5+-7-. Majd egy Blue Jeans 14m 6-,egyszerű mint a faék. A tetején egy fasza kifordulással,s egy Hip Teens 7+ 12m. Ja s T. R. egy Project elég durva volt. Nincs neve sem, Szerintem egy fasza 8-as.
A másik hely,amit idáig megismertem a Szerelmemmel, Katácskával, elég fura. A háztetőn van a beszállás,és ez komoly,plusz be van téve a másik oldalt a falba egy bicó. Lentről dúrván nézet ki,hiszen nem tudtam felmenni a háztetőre.
A fal másik része,egy akkora kis tó mellet van mint a Gesztesi,teli nagy halakkal,tilos a peca, s lehet benne fürdeni. A faltól kb 30 méterre van a tó.
Ez a fal meg veszett dúrva. Rejbung s áthajlás egy két helyen. Másztam itt egy Jim Bean- t 25 m,6+/7+. Miért? Dampfbier-t 25m, 7-, s egy piazt,olyan mint az Elk Meadows asszem 6. vagy 7. kötélhossza, Trunkenbolt 25m,6-.
Ennyi!
Ja és ma van a névnapom,úgyhogy megyünk mászni.
Üdv Gabikácska,Gabó,Béci,Rita,Big Leslie,Gergő(a Csutorás fajta) s minden mászónak aki ismer.

1 megjegyzés:

  1. durva helyeken jársz te hülye :D
    sok sikert másszatok sokat... boldog névnapot!!!

    VálaszTörlés