2013. február 19., kedd

A budapesti élet II.

Thaiföldről hazatérvén kicsit féltem hogy nem ad majd akkora élményt a műfal, és nem leszek annyira motivált. Részben tévedtem... ha az élmény nem is ugyanakkora, a motiváció mégnagyobb. Van itt pár ember aki nagyon motivál és ezt teszem magammal is. Első napomon közölték a cégnél hogy van sportkártyára lehetőség, (ami ingyenes) havi 8 alkalom, és egy két általam nem látogatott mászóterembe jó.
Másik kártya az "All You Can Move" kártya, amiből a large csomagot váltottam ki (10.000 ft).
Ezzel a két kártyával már Budapest szinte összes termét korlátlanul használhatom.
Nagyon jó hogy a fehérvári csapat is rászokott a Bigwallra, igy találkozhatok velük igy télviz idején is :)
A márciusi Misja túrára már elég sokan bejelentkeztünk, nagyon jó lesz biztos... igaz a tavalyi tripen nem tudtam résztvenni.
Más...
Elkezdtük a jógát... heti 2x járunk, és már a második alkalom után is érzem hogy lazább a csipőm, valamint "célszerűbben" veszem a levegőt a mászásaim során.
Angi-jógának nevezett foglalkozás, mely 1,5-2 óra időtartamú és 36 fokos szobában történik, mely a méregtelenitést segiti elő, valamint a hidegből beérvén gyorsabban bemelegednek az izmok.
Tehát a hetem körülbelül ilyen formát ölt:
Hétfő: Jóga
Kedd: Ujjerő
Szerda: Jóga
Csütörtök: Spider / Bigwall
Péntek: Mászás valahol
Szombat: pihenés
Vasárnap: pihenés/mászás

Muszáj erősebben edzeni, mind a márciusi utazás miatt, amitől sokat várok, mind az év hátralevő részére...hiszen a szezon a nyakunkon, és felraktam a lécet, majd egyet toltak még rajta :)
Remélem a felkészülés sérülésmentesen fog zajlani... aztán cél a 7c?!

Pár kép (illusztráció):
fehérvár pesten!
Bigwall 1
Bigwall 2
Jóga1
 Sas pozicio
Relax
 Spider
Ujjerő


Üdv Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése