2013. október 7., hétfő

Sweet Kis-Geri again

Pénteken nyomtunk egy jó kis BC-t, majd a szombat elég chillesre sikeredett... kaja, sör, napozás.
Vasárnap fél 10 kor indultunk ki... Joci, Márk és én.
Megállás a CBA-ban, majd a bajnai kocsmában, immár szokásossá vállt. De ismét süllyedt egy szintet a magyarság a szememben... 4tekercs wc papirt elloptak az autó mellől, amig mi kávéztunk...

A parkolóba érkezés után eldöntöttük, hogy nem a megszokott (unalmas?) útvonalon megyünk fel, hanem ott, ahol Baszk motorral szokott feljárni... ezt a laza sétát hamar meguntuk (?) igy a direkt verzióra tértünk át... Ferinek a két útjához érkeztünk fel... a kulahelytől nem messze...
kb 13 perc alatt értünk fel.

Öltözés és mászás... Márk Tomikával, én Jocival másztunk. Mi hátramentünk Mr. Bubb útjaihoz melegiteni... másztunk pár új utat, majd az Angyalszívet próbáltam... Elsőre simán átmozogtam, majd egy csapnivaló éles próba  következett... harmadik próbára a tetejéből estem ki...
Ha még lesz rá lehetőség idén, akkor szerintem megmászás lesz.

Márkék keményen tolták... 10 utat, ha jól tudom. Bobi Bencével mászott, akinek sikerült megmásznia a Szilfidet... Elég érdekes mászást láthatott a publikum... határon mászás, de mégsem..minden fogásba rázott egyet, kettőt...volt ahol percekig állt.
Lényeg hogy megakadt a stand...

Egész jó időben egész jókat másztunk... remélem lesz még ilyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése