2016. október 3., hétfő

Lelekharang

Iden masztam par 7c-t , amiket ket nap alatt megmasztam. Innen jott a batorsag hogy megnezzek valami nehezebbet is. Igy esett a valasztasom a  Lelekharangra. Gyonyoru mozgasa van az utnak.. a jobbra kisarkazas talan a leglatvanyosabb mozdulat az utban... nameg az eses is eleg kiraly ha nem akad be a kunszt :) Eleg nagyot lehet belole boritani.

A mozdulatok nem olyan nehezek kulon-kulon, de egyben igenis  eleg nehez. Nem tul jo pihenokben kell magad a kovetkezo szakaszra kicsit rendberaknod.

Augusztus vegere, szeptember elejere (egesz keves probabol) mar sikerult atmasznom a kunsztot, de aztan a repedesbol mindig kiestem...valahogy nem tudtam megcsinalni amikor elorol jottem. Kulon persze sima volt.

Aztan ez egesz sokaig huzodott. Volt hogy zsinorban 5x is atmasztam a kunsztot, de kiperegtem onnan. Nem tudtam mi a baj...

De aztan eljott a nap (9 alkalom utan) 2016. oktober 2.an, amikor a bemelegito ut utan a beszerelos probabol megmasztam. Eldurranas nelkul, stabilan. Nagy ko esett le a szivemrol, de nagy orom nem volt, mert tudtam hogy ezt joval hamarabb is meglehetett volna mar maszni.
Sebaj megvan az elso utam ami 8assal kezdodik, radassal a+ al folytatodik :)

par momentum az utrol:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése