2017. december 29., péntek

Bejgli kupa '17

Nagyon orulok, hogy rendszeres resztvevoje lehetek ennek a rendezvenynek, ami iden is nagyon jo hangulatban zajlott (koszi Szabi es Aron a szervezest)
25 db kunszt volt feljelolve, ami 10 konnyubol, 5 kozepesbol, 5 nehezbol, es 5 spartai kunsztbol allt. Egesz heten nagyon beteg voltam, igy megfordult a fejemben hogy nem is megyek el... De aztan jol dontottem.
Par konnyuvel es kozepessel kezdtem melegiteni... Ment mindegyik szepen elsore. Eldontottem hogy a spartaiakba bele se megyek, mivel nem ereztem az erot es leserulni sem szerettem volna.
A nehezekbol 4 et sikerult megmaszni. Osszesen 25 bol 19 et... Ami a 4. helyre volt eleg. De ez szamomra sokadlagos volt.. Csak maszni szerettem volna.
A versenyt Balint nyerte, masodik Cse lett, a dobogo also fokara pedig Matusz Ricsi lepett fel. Hoff is maszot, nyilvan engem tuti megelozott, de a papirjat nem adta le...
Verseny utan porkoltet ettunk Szabiek kocsmajaban, ami mar meg is nyitott azota..
Eleg nagy kiralysag volt ez az esemeny, koszi sracok a szervezest!!!
Kepek hamarosan.
Pacsi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése