2019. augusztus 1., csütörtök

Frankenjura - az elso

Nagy nehezen megfogalmazodott az idopont, hogy mettol meddig megyunk. Vegul ketten tudtuk bevallalni ezt a hosszu idoszakot: junius 19-31.

Rudival indultunk utnak penteken 11 orakor... szepen odaertunk este 7 orara. Vettunk sort, satrat felallitottuk, es atadtuk magunkat a trip elvezetenek.

Meghataroztuk a tervet. 2-1-2 felallasban, azaz 2 maszonap, egy piheno. 8 maszonap volt tervezve, amibol az elso 4 napon mindig mashova szerettunk volna menni.

1.blokk:
Obere Schlossbergwande es Marientaler Wand
Rudi 2nd go maszott egy 8a-t!! En pedig megmasztam egy 7b-t, a Dalat. Itt ez elegge nepszeru hely, kicsit sokan gyultunk ossze, de nagyon tetszetos a fal.
A masodik nap (Mária fal) sikerult masznom egy 7a OS-t, valamint egy 7b+ -t masodikra a lenti reszen. Itt Rudi egy 8a-t maszirozott, de sajnos a kondiciok nem voltak nagyon jok.

A pihenonapok ugyanolyanok voltak. Probaltunk pihenni, strandoltunk, Szektorokat neztunk, stb.

2. blokk:
Trockauer wand, Weidener wand es Illafels
Csodalatos falak fogadtak minket, valamint mar Fidy Marci is becsatlakozott hozzank 2 napra.
Rudi maszott 8a-t, Marcinak eleg kozel volt, nekem is jol ment egy ulessel (Steep Mud).
Sikerult masodikra lekuldeni egy 7c-t - Herr Kules.
Masodik napon nagy hoseg jott be es 3 napig tartott is... olykor 38 fokot is mertunk, igy elmentunk egy barlanghoz (Illafels).
Itt egy 7a OS es egy 7c-t sikerult osszehoznom, de Marci es Rudi msztak egy 8a-t is.

PIHI - megneztuk az Action Direct-et.

3. blokk:
Mariantaler Wand, Obere Schlossbergwande & Barenschlucht
Rudi Lenyomott egy 7c+ -t - Kraftweld, en pedig egy 7b+-t Saltweldet.
Itt mar 38 fok meleg volt, igy hamar menekulore fogtuk. Strandoltunk, majd este atmentunk Obere Schlossbergwande-ra, ahol Rudi megmaszta a Body Countot... nekem itt mar nem sok baber termett. Felpuhult a borom es igy minden nagyon fajt. Osszeraktam egy 8a-t, de ertelmes probam nem volt mar ra.
A felhos, huvosebb idore tekintettel megneztunk egy deli falat Barenschlucht szektorban.
Rudi a megaklasszik Herkules-t probalta, majd az altalam majdnem OS, vegul masodikra teljesitett Roter Baron 7b+ flesselte nagy nehezen :)

4. blokk
Felmentunk Lilihez es Marcihoz eszakra. Naluk aludtunk harmat.
Ket napot Holzgauer Wandon masztunk. Kineztem egy 7c-t ami elegge endurance-os. Elso nap szetdurranva az akasztofogasrol estem le, Rudi pedig  egy 8a-ban keseredett hosiesen.
Masodik nap en siman masztam bemelegito projektnek az utat, vegul egy 7b-t probaltam OS, de hamar kiderult h kiszerelek. Az egyik akasztofogasbol ramvinnyogott egy denever, igy feladtam.
Rudi lekopirozta az elozo napi teljesitmenyemet, azaz leesett a stand mellol a 8a bol, de egy ora pihi utan sikerult visszaszikkadni, igy megmaszta a tura otodik 8a-jat!!!


Osszessegeben eletem egyik legjobb turaja volt. Azt beszeltuk hogy a 8 nap alatt egy 3-4 honapnyi mennyisegemet masztam most, es azert elegge sikeres is volt. Sok probat nem dobaltam egy utra serm. Mindegyik ment par probabol. Rud performancat meg nem kell ecsetelni...nezzetek meg 8a.nu-n.

Jovore folyt.kov :)


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése