2019. november 7., csütörtök

MMXIX - celok - vagyak - eredmenyek

Minden ev elejen megfogalmazok celokat, melyeket el szeretnek erni. Na de nem olyanokat tuzok ki amiket biztosan elerek...inkabb kicsit tuldimenzionalom oket.

Lassuk mik voltak a fontosabbak 2019-re:

1.) ismet 8b-t szerettem volna maszni a gerecseben.

 A Titanokat neztem ki es projekteltem is rendesen. Kidolgoztam a tokeletes betat.
 Nagyon jo probakat dobtam ra, az utolso nehez nyulasbol estem ki. A kondi rendben van.... Nagyon is.






2.) Metamorfozis megmaszasa

Ezt sikerult ilyen mellekprojektkent megmaszni, nem is olyan vegtelen probabol.
A nyari melegre talaltam ki ezt, amikor a Titanok kunsztjat eselytelen probalni. Jo kis ut,
ahol a tetejen van a nehez resz. Imadtam ezt is...jo kis 7c+. Gerecseben ritkak a megmaszasok, igy orultem neki



3.) Kulfoldi 8a es/vagy sok 7c/+ utak

Sikerult 10 db 7c vagy 7c+ utat maszni, ami szamomra kielegiti a sok fogalmat.

A kulfoldi 8a-t is majdnem sikerult elerni az ev utolso turajan, de sajnos egy kicsin mulott ez is, bar a tortenethez hozzatartozik az is ,  hogy a korulmenyek  nem voltak a megfeleloek, bar kifogasokat mindig lehet keresni... es aki keres az pedig talal.








4.) 2000 perc nyujtas

 A fele osszejon, de sajnos neha meg az edzesre is epphogy jutott ido... sokszor nem fert  bele egy alapos nyujtas... Pedig nagyon fontos lenne.


Osszessegeben megha a nagy maszos celokat nem is sikerult elernem, elegedett vagyok az evvel. Sokat es kemenyen edzettem. Egy vegtelen jo alapot sikerult lefektetnem. A taktikan kell javitani. Edzes vs maszas. Nehez ut vs hany probat dobok ra.

Majd jovore!!! :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése