2020. május 21., csütörtök

Eleg volt! (8a) - es tenyleg eleg volt...

Eddigi leghosszabb "mellek projektemnek" sikerult pontot rakni a vegere. Ket eves tortenet ez.
Tavaly elott 8a-t szerettem volna maszni, es ez elegge kezenfekvo volt, hiszen a Sarlatant mar masztam elotte, igy ismertem mar a tetejet.
A ket nagy klasszikus X-est koti ossze... A Fenevad eleje es a Sarlatan vege, kozte egykellemetlen nagynyulasos resz melyet egy traverz kovet egyenesen a pihenobe.

Szoval ket eve atmasztam az elejet, de az utolso akasztas elott leestem...Hagytam is a fenebe es elkezdtem edzeni, valamint az epitobb jellegu utakat maszni....Snotting, Metamorfozis, Titanok, stb.

Most ismet beizzitottam ezt a szalat. Gondoltam a Laurara jol bemelegit, hogy ha ket probat dobok ra.... egyszer csak beakad az eleje, aztan meg majd felmaszok az ut hatralevo reszen.

...HAT NEM IGY LETT...

Marciusban atmasztam, de a Fenevad nagy fogasarol nem tudtam tovabbmenni, mert elfagytam.
Kovetkezo alkalommal sem sikerult...mar egeszen fent estem... Ezt videon is rogzitette Gabo:

                                   

2020.majus 20.an eljott az attores... bemelegitesnek masztam egy Feketetant, es a veget gyorsan kidekaztam, nehogy baj erjen...majd elindult az ostrom.
Elso bekotesnel 2x sikerult az ugrast beadni, de nagyon rosszul kaptam el, igy leestem...
Mar mondtam is Rudinak hogy oke, majd legkozelebb... most elengedem...

De mondta hogy probaljam meg es feldobott 3 sort a kovetkezo probara... (ez a Lauranal is bejott)
Beakadt az ugras, tovabbhuztam a nagy fogasra, osszekapartam magam es elindultam. Vegtelen stabilan lehozodott az ut. Nagy ko esett le a szivemrol, hogy tul vagyok rajtaa...

Legkozelebb ezzel a resszel a Fenevadnal fogok talalkozni :)

1 megjegyzés: