2021. március 1., hétfő

Az edzes es az eloszezon - 2021

Azt azert mar mindenki megtanulhatta, hogy nincs ingyen ebed... mindenert meg kell dolgozni, foleg ha az ember nem egy veleszuletett tehetseg. Sajnos en nem vagyok az :)
Az osszel az Amneziaban csunyan meghuztam a kezem, igy erdemben mar semmit nem tudtam maszni 2020 szeptemberetol.
Teljesen atgondoltam az edzes, pihenest, nyujtast. 1 honapig (szeptemberben) csak sulyzoztam...a vallamat es a CORE-t erositettem.
Majd oktobertol egy stukturalt edzestervet keszitve, heti hat napot edzettem.
Itt kiemelnem es nagyon nagy halat adnek a BXSC-nek, hogy lehetoseget nyujtottak az edzesre a termukben ebben a covidos idoszakban. Edzeshez tokeletes a terem...mindent meglehet csinalni amit csak szeretnek, es immaron van kulon moonboardjuk. Aronnal nyomtuk mindig, motivaltuk egymast... remelem neki is bejott ez a fajta celorientaltsag, de biztos hogy neki is kifizetodik majd iden.


Az elso jelek a Turul spoton mutatkoztak, ahol egy alkalommal tudtam maszni 7A flesst valamint 7B+ es 7C-t is...Igaz a Patkany Deluxe-on meg dolgoznom kell ami szinten cel meg az idei evre.
Persze a hozzam kozelebb allo mufaj a koteles maszas... es a tavalyi Amnezian revansot szerettem volna venni... (Idei) Elso alkalommal elmasztam a vegeig aznapi utolso probabol -kiestem,mert aznap mar a sokadik proba volt es csak keson jott meg a jo lepesbeta (Kosz Aron ismet).
Ra harom napra Benke Balazzsal sikerult kijutnom, ahol egy elfagyos elso proba utan , sikerult masodjara abszolvalni az idei elso (remelem nem utolso) 8a utamat.


Egy nagyon jo alapozast kovetoen varom a sikeres folytatast :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése