2023. október 9., hétfő

Megesett, hogy a Zed is elesett!

 2023.10.08. Hideg, szeles nap. Valahogy reggeltol jo volt a vibe.. nem ereztem faradtsagot... meg egy kis foci is belefert reggel a kertben..mezitlab, meg nem tort be a hidegfront..csak delutanra mondta az OMSZ.

Az autoban ultek:
-Borbely Gabor, akivel ritkan talalkozunk, de a kozeleben mindig pozitiv a hangulat.
-Rigo Aron, akivel mostanaban nyomjuk Gerit es o is hiper motivalt a sajat projojara (Pirannas).
-Petyko, aki az evben nagyon berobbant... mindent megmaszik.

Es voltam en, aki mar 20+ sessiont toltam a Zedre, de mar erzem a megmaszas szelet... 2 alkalommal ezelott mar az erdobol estem le.

Kiertunk, es olyan ido vart minket amilyet vartunk... hideg es szel.
Mar-mar szokasosnak mondhatom egy Teri melegites, majd Zed beszereles... Nem ereztem tul jot a melegites alatt, de probaltam minnel tobbet a fogasokon lenni, hogy durranjak, es faggyanak el az ujjaim.
Kicsit el is durrantam ami meglepo volt ebben az utban.
Beszereltem, belemozogtam a projoba, es itt sem ereztem vegtelen jot... a borom sem volt az igaz..de betudtam a ziana, hogy paras lett 1-2 sessionnel ezelott.
Ki is boritottam az egeszet es ujratoltottem...

Eljott az ido... kis melegites, legzogyakorlat, oltozes es elindulas.
Ziazas nelkul maximum fel perc alatt mar a pihiben voltam esrazogattam a fagyas ellen...nyomtam a legzest... itt ereztem hogxy bekapcsolt a flow allapot...

Elindultam a traviban, de erre mar tisztan nem emlekszem...vartam hogy mikor lesz rossz..de nem lett... amikor feleszmeltem, mar a felso rejbungot fogtam...mar csak a tukkora kellett felnyulni... itt jott az elso tudatos gondolat, hogy "csak nehogy elbasszam"... de nagyon odafigyeltem, hogy ne legyen ilyen... es mar akasztottam is a standot... Nagy boldogsag es megkonnyebbules...

Zed 8b/+ ...eletem legnehezebb utja.. de nem a fokozat miatt, hanem hogy relative hosszu es a vegen van a kunszt... :)

Fotok: www.iambarnie.com









Egy proba arrol, amikor az erdobol estem:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése