2024. július 29., hétfő

Ausztria - Niemandsland

Pentek delutan Csabival ketten vagunk neki a hetvegi kalandnak. Sajnos egyikunk sem kipihent allapotban, hiszen mindketten este meloztunk, nem voltunk kipihenve.

Este fel 10 korul erkeztunk a szokasos kempingbe. Satrat felallitottuk, ittunk egy sort aztan elraktuk magunkat...

A projektem a mar tavaly probalt Big Sleep, Csabi egy 8+ nezett ki - Song line.

Papi projectje mellett volt egy 6c, azt megmaszta masodjara, majd atnezte a nagy vadat. - egesz igeretesen mozgott benne.

En atnezes utan mentem egyet, de fent estem a tetejen... nem jott ossze.

Annyira faradtak voltunk este hogy alig birtuk megvarni a sotetedest... "haszonallat szindroma".

9 ora alvas utan egesz jot ereztem... Sukerult is megmasznom az utat...jaa nem... a megmento fogasra ranyulva, es egy pillanatra megtartva... de megis kiestem.

Csabi is jo probat dob..de bentmaradt... Megbeszeltuk legkesobb augusztusban visszaterunk.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése