2024. augusztus 27., kedd

Hollental 24 oras kiadas

 Aronnal penteken 2 korul indultunk utnak. 6 kor elkezdtunk maszni. Regi projectemre a Big Sleepre  (8a) dobtam egybol egy probat... a tetejebol kiestem. Majd Aron rakta ossze szep lassan.. jo is volt, mert tudtam pihenni a kovetkezo probara.VEGRE!! megmasztam..relative stabilan... ereztem hogy jo a forma az elozo turniskai tripnek koszonhetoen.

Verszemet kaptunk es beleprobaltunk mar fejlampaval a Papperschoche nevezetu 7c+ ba. Osszeraktuk..kiveve a kunsztot..hirtelen nem volt ra otletunk.
Lementunk a campingbe, vacsiztunk, satraztunk, soroztunk... majd lefekves utan Aronna sikerult talalni egy videot az utrol. Reggel kielemeztuk, reggeli utan pedig ki is probaltuk... mukodott.

Elso probara beakadt a kezem, igy kiestem a kunsztbol... lejottem, 5 perc pihi, aztan sima volt a megmaszas. Regen ereztem ennyire osszeallva a mozgasomat es a mentalomat is.

Rigo Ur is eleg jol mozgott benne.. kis edzessel legkozelebb tuti hogy megmassza o is.

Egyik legsikeresebb trippem volt...foleg hogy 24 orat (ket fel napot se) masztunk.






Es az ascent:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése