2012. december 5., szerda

A budapesti élet, és az edzések

Tehát felköltöztem pestre... immár kialakulni látszik a kis életem, rendszert látok benne. Legalábbis úgy érzem hogy van benne rendszer, aztán lehet hogy nincs. Lényeg a lényeg, hogy rengeteg barátom ismerősöm él itt. A közvetlen kör, akik közül bárkivel szivesen csinálok közös programot az negyven fő. Mindig van olyan ember aki ráér. De mindemellett nem akarom elhanyagolni a mászást sem, sőt nem csak elhanyagolni nem akarom, hanem keményen akarok készülni Thaiföldre, és teszem is. Ebben leginkább Bálint a partnerem, de megemliteném Árpit is ás Ádámot is természetesen. Egyedül is motivált vagyok... 2-3-4 órát csüngök a Ujjerő áthajlásain. Tehát két helyszint látogatok... az Ujjerőt és a Labort, amit én csak kamrának nevezek. Függőleges falat nem is láttam már hónapok óta, de a téli időszak erről szól, igy kell lennie. Tegnap is egy nagyon jót edzettünk, és mivel régen volt már videó, teszek is fel:

Képek:



Training:





Bálint giga projekt:


 Üdv Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése