2012. november 25., vasárnap

Zillertal, Chapter 3,Sundergrund, hétvégi bouldere(d)zés


Szorít az idő,mivel holnap megyek melózni,és reggel 4 kor kell kelnem.
Gyors leszek.
Péntekre megbeszéltünk egy Zillertal bouldert. Marco,Maxi,és én.
13 kor már nyomjuk. Bemelegítenek a srácok egy elég lájtos 6A n,amit lekérdezek,de Marco mondja,hogy nem igazán érzi,így nekem marad a 6B. ez megvan OS,de szerintem elég tré. Majd 6C 3.ra. Marco Flash,Maxi sec go. Abszolválom,hogy ez elég könnyű a helyi boulderekhez képest,kb V0.
Majd átmegyünk a Wackelpudding nevű 6B+ hoz,amit senki nem tud megoldani. Ez már Zillertal. 6.ra megvan. Majd toljuk a Trav variánst OS 6A(megint egy vicc) mindenkinek,aki nem nézte. :)
Majd Moonwalk 7A+,kúrva nehéz,így átmegyünk a Hotel Californi ához,7B+. Nekem adja. 2 próba,másodikra kitolom a 4/5 részét,Marco küzd,jó látni,Maxi unmotivált. Így itt kell hagyni,de ez idáig a legszebb amit itt próbáltam. Lehet,hogy könnyű,de gyönyörű.
Majd egy zillertali 6C+ trav,amit 4 szer próbálok,de felkúr,így megnézem,hogy milyen éllel baszakodnak a fijuk. Él 6 B+. Az él boulder  itt szerintem elég zúzda. Full reibi,semmi akadós,semmi lépés végig izom munka. Kb 6.-7.re megvan. Találok egy jó sarkas bétát.
Majd végére egy hasonló 6B él.
Végül is Marco: 6C Flash,6A OS. Maxi 6C Secgo,6B OS,6A OS. Én 6C,6B+,6B OS,6B,6A OS.
Szombat rámegyüönk Achleitenre. 7b t próbálok szétesve,ennek butítottját próbálja Marco,amit én a múlt héten letoltam OS. Térkép szerint úgy kéne ahogy én nyomtam,de szerintem úgy max 7a. Így rámegyek a talán eredeti útra. Háááát....
ahol a kötél van attól kezdődik balra és a vége egy bal trav a jobbos kis fenyő alá


Marinus haverom azt mondta úgy megérik a 7b+ ra. Igaza van. Elhiszem,hogy sec go ra megy. Harmadik próbánál kiesek a topp előtt. Nem írom le mit éreztem..:)
A lényeg,hogy ezt a napot eredmény nélkül zárjuk.Mint a hetet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése