2012. november 11., vasárnap

Két hét délen

Először is el kell hogy mondjam, hogy ezen bejegyzésnek már régen készen kellene lennie...de a költözés és az új ingerek elvették az időmet. Tehát vasárnap reggel indultam egy átmulatott éjszaka után...A vonat reggel 6kor indult a keletiből. Mihelyst felszálltam, egyből el is aludtam...majd csak a Balatonnál, és a határon ébredtem fel. Zágrábban megtörtén a buszraszállás, majd már úton is voltam Spilt felé.Azt az utasitást kaptamhogy van egy német csapat a kompon...keressem meg őket, majd kérjem meg őket hogy vigyenek el a bázisra... Nagyon bunkó volt a fószer, mert egyből lerázott azzal hogy nincs hely, pedig 4 en ültek egy mikrobuszban. Tehát egy elég jó kis sétának néztem elébe... (Starigrad - Sveta Nedjelja 28 km). A pakkom sem volt könnyű, mert ugye két hétre mentem... Nem volt választás... elindultam. 2 vagy 3 km-t vitt egy helyi emberke... Ez is sokat számitott nekem, hiszen vizem sem volt az útra. Na ezt a sétát nem is részletezném... 3,5 óra alatt tettem meg... Rövid beszélgetés Andrissal, majd alvás. Reggel kelés, majd séta visszafele Starigradba...bár ezúttal szerencsénk volt, hiszen 4 km után felvettek. 13:30 kor találkoztunk Falk-al, egy német sráccal... aztán felszereltük a vitorlást... az estét Splitben töltöttük, majd kedden reggel indultunk Vis-sziget felé. Itt egy kis öbölben aludtunk. Gyönyörű hely volt, homokos parttal. A terv az volt hogy körbevitorlázzuk a szigetet... igy is történt. Nagyon élveztem a "hajókázást"...sokat tanultam a kapitányunktól.Viharba is kerültünk, hatalmas hullámok közepette értük el Hvar városát... Itt az öböl nem volt olyan védett , igy egész este dobálta a hajót a viz...nem volt egy zökkenőmentes éjszaka. Másnap hatalmas szélben rongyoltunk Starigrad kikötőjébe, ahol már nyomát sem láttuk a viharnak, bár a vizállás elég magas volt. Falk családja érkezett hozzánk, majd kocsival vittek vissza a szeretett kis falunkba... Összegezve hétfőtől szombatig a tengeren voltunk, szinte ingyen, hiszen csak a kaját kellett magunknak állni. A szigeten természetesen segitettem némi munkában, bár nem erőltettük meg magunkat. Egy-két utat is másztunk... Nagyon meglepődtem, amikor egy 6c-t majdnem OS-eltem. Vannak itt még tartalékok... igaz 1 hónapja csak könnyebb utakkal próbálkoztam a bizonyos sérülés miatt. Csütörtöki hazaindulás helyett vasárnap érkeztem egy nagyobb szlovák társasággal, akik kocsival hoztak... Kényelmesen utaztam az Audi A8 hátsó ülésén :) Felejthetetlen trip volt ez is igy az új munka és az új élet előtt. Köszönöm Fidi voltam Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése