2012. november 16., péntek

Zillertal, Chapter 2

sárga 7A(nehéz),lila 7A (easy), piros 7A+, zöld 6B+ trav, fekete 6C+(easy)

Máron írottam,hogy mi történt a hét elején. Full Motiváltba vagyok,voltam,leszek.
Megakadt a projektem Nussdorfban,jót alakítottam edzésen terembe,véleményem szerint és ....Ezzel a motivációval mentem ma Zillertalba.,Magic Place szektorba.
Bár nagyon le voltam tőrve az első látogatástól,most viszont készültem. Néztem a 8a-t,ki mit mászott itt,mikor mennyit...
Majd keltem és indultam az ismeretlenbe. Egyedül egy ped del.
11 re megérkezem -2 fok fennt árnyékba,napon 8 fok. Háááát hol mászok? Patak part árnyék.
 
a patak túloldalán a többi sektor. Ezért egy séta van a vízben. Nem részletezném a hőfokot. :)
 a jövő Deep Water je Barnitól :) az él,az él.....

Ami lecsöpög víz a pedre,az egyből megfagy. Na nem szaporítok.
Oldal kép
Próbálok bemelegíteni egy 6B+ on. De ez egy rohadt traverz,a rohadtabbik fajtából. Majdnem lehúzz,mikor is ránézek egy 7A+ ra. Full motiv a srác.
Elhiszi,hogy meglesz OS. A top előtt már lejövök,majd mászom 2 szer 3 szor és pihi. Szeretném elvinni,hiszen kéne az eredmény.
a fa alatt egyenesen fel,Top a fa, 7A+

Majd újra beszállok,első próba: elbaszom,majd megint. Valami hív,hogy SD kezdjem. Simán megy az eleje,közepe nem kérdés,majd tart a jobbos és a balos is. Lépés megvan és tovább nyúlás a topra.
Megvan! Ez az első nemzetközi 7A+ om. Örülök,majd rámegyek egy 6C+ ra mohóba.

 a balos fogás sor és a fehér fenti balos mellet jobbra van a Top 6C+, 6B jobbról balra a a trav. Vége nem látszik.

A Top full jég. Úgy döntök,hogy megnézem ezt,és ha megtudom érinteni a Top pot,majd,ha még tovább is tudok menni a másik út Topjára,akkor megadom magamnak.
Bekezdem SD, majd letolom. Simán a Top főlé lehet nyúlni,szóval simán adná ha nem lenne benne egy liter jég a végében.
Elég könnyű,max 6A adnék rá,hiszen ez OS,és a travi meg 5.re sem adja.
Majd próbálok egy nehéz 7A és egy könnyűt is.
A könnyű majdnem beadja 3,ra,de már nincs erőm.
Boldog vagyok hiszen első OS  fb 6C+ és egy  fb 7A+(amire nem én mondtam,hogy 7A+ :)) társaságában megyek haza.


Video készülget még

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése