2012. november 4., vasárnap

Chapter 1- Zillertal

Eseménytelendús volt a hét. Elmentem Bad Orb ba melózni,egy építkezésre.ami 10 órai napi ottlétet és a 10 órából effektív 2-3 óra munkát jelentett.
 

Bad Orb Franfurt am Main mellett fekszik. Egy kis klinikafalu. Teljesen adná a nyugdíjas években.Kis hegyek,sok vadonélő állat fajta,sörök és idős asszonyok. :) Lehetne "csajozni" nyugdíjasba.




 Edzés nem volt,viszont hétvégére be volt tervezve egy Zillertal boulder 2 napra.A szállás adónk anyuja meghalt,így buktuk a szállást,viszont egy napot megtartottunk.
Nem voltunk még itt soha,viszont mindkettőnket hajtott a kíváncsiság. Michi és Én voltunk kettesben.
Reggel vettünk mászókallert,10 kor indultunk és 12 kor már csapattuk.

Sikerült kiválasztani az egyik legtávolabbi sektort az autópályától, Kaserler Alm,viszont részben az időjárásnak is betehető,mivel egész héten esett és próbáltunk nyitott felületet keresni. Ezek a kövek eléggé alkalmasak a késő őszi és napos téli időszakokra.






Michi 3 problémát én 7 problémát oldottam meg,bár meg kell hogy mondjam,vagy ennyire szar vagyok,vagy belefutottunk a sűrűjébe. OS: 5A,5C,6A,6A,6B+; 6. ikra meg: 6A,6A. Próbáltam egy 7A-t,de elég zúzda volt,majd még egy 7A/B.


Egy sráccal csapattuk,ő mondta,hogy arrébb lecsapott egy 7A+ t sec gora,de itt nem bírja elkezdeni a 7A/B t. Ajánlottam neki egy 6B+ trav. fajtát. Kb 10 szer próbáltam,de nem tudtam egyben kimászni.
4órás csapatás után pakoltunk,majd egyezkedtünk,h ez elég durva volt,majd sör és go home!
Megyek még tutti,pár 7A, B, C ért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése