2012. november 18., vasárnap

Video,Achleiten,projekt

Szombat Achleiten. 6b+ bemelegítésnek. Marco és én. Simán beleülök 3 szor. Ráfogom az egész hetes boulderra. Marco kétszer ül bele. Nem értjük. Majd 7b+. Gondolom meg lesz sec go. De elbaszom.
Marco nem érti a problémát,így átmegyünk napos oldalra.
Megpróbálnánk egy 6c+ nak vélt 7b t,ámbár egy igen béna hülye nőci van benne. -Ááááá. Ismerem. Vágod Marco,ő az, aki mindíg éveket ül a nehéz utakba. Pl Geister,regina.
-Jaja,megvan. Akkor mi legyen?
-igyunk sört együnk valamit és várjunk.
Majd meglesz OS,bár kétlem,hogy ilyen semmiért adjanak egy 7b t Achleitenen. Marco majdnem leflesseli. Otthon nézem a Stadler Markus oldalán,Deutsche Theater 7b. Vicc!!
Ma elszántam életem egy útra,vagyis megkezdtem projekt fúrásom. Előlbe egy több kötélhosszas út. Lesz. Remélhetőleg. Szerencsére vannak még rozsdád szegek benne,amik felfedeztem,bár nem mindegyik tart. Kb 30 évesek lehetnek,Michi szerint.
5 nit egy óra alatt,viszont megvannak a kezdeti lépések,egyenesen haladok felfelé. Rá kell jönnöm,hogy szerszámok és nitt nélkül kéne mászni,talán úgy könnyebb.
Fúrás közben történt,hogy elértem egy jó állapotú szegnek vélt valamit,mikor is ránehezedtem,majd az szépen legörbült. Gyors mentés,és beraktam mögé egy éket. Majd beleülök,húznám a fúrót és ekkor a szeg kitörik. Szar megáll bennem,viszont az ék tart. Hála isten!!
a szaros vimeo baszakodik így ez a szaros maradt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése