2013. november 4., hétfő

Hámori életérzés

Bobival megbeszéltük hogy a november 1-et mászással töltjük, mivel mind a ketten ráérünk. Fehérkő lett megbeszélvel, de a reggel 10es találkozónál azt állapitottuk meg hogy eléggé esőre áll, és nem biztos hogy van értelme felmenni. Nem is mentünk..maradt a jó öreg Hámor, amit nem nagyon kedveltem ezidáig... nem is tudom miért. Véleményem szerint elég nehéz itt OS-olni. Sebaj.

Összeverődött a társaság... Korbacska Gábor jött a feleségével, Földesi Lóri is megjelent...valamint még 2 mászópár. Jó hangulatban telt a nap... Az Amerikai traverzel kezdtük a mászást, majd Acélváros... végül leragadtam a Qvazimódónál... nagyon megtetszett a maxerős út...végig feszül benne a tested, majd van egy 8 méteres runout olyayn 6os nehézségért.
Elsőre TR átmozogtam..megnéztem hogy mi a helyzet... Elég nehezen álltak össze a dolgok. Másodjára PP mentem rá... a lépéseket összeraktam. Harmadjára már "éles féle kisérletet" dobtam rá,d e nem sikerült...
Kis pihi, kaja beszélgetések, amjd az utolsó próba... nagyon jól ment...megvolt minden mozdulat...majd az utolsó, nagy fogásra nyúlásból estem ki...

Nem is idegeskedtem... egy jó másztunk jó társaságban... Idén még jövök!!!
ÜDV

Pár kép a múltból:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése