2013. november 18., hétfő

My first Spitz

"Vasárnap Spitz?" - kérdés hangzott el Bencétől... Egyből rávágtam hogy csináljuk... kérdés az volt, hogy összejön e a legalább négy ember.... Többször veszélybe került a túra...már volt B-tervem is, ha véletlenül nem sül.
Szerencsére sikerült megmotiválódnia a csapatnak... Travis, Bence, Peti és én.
Nyolckor indultunk, majd beugrottunk Nándihoz a padekért.
Délre értünk a helyre... Először egy 7A-val kezdtünk, amit még nem bemelegedve nem tudtunk megmászni, majd jött egy 7B, amit Peti és Travis sikeresen teljesitett... Eddig sunyiban Bence megmászott egy 8A-t, majd egy 7C-t is.
Sok bulderbe be sem tudtam szállni...eléggé lehangolt, majd félve szálltam be egy Pussy Dose nevezetű elég magas 7A-ba. Elég jó flash próba után megijedtem a magasságtól és eldobtam. Majd negyedikre sikerült megmásznom.

Átmentünk egy másik szektorba, ahol 2db 7A+-t próbáltunk, amiből az egyiket Travisnek sikerült megmásznia.
Vágül gondoltam még valamit kellene mászni... ekkor már sötét volt. Szimpatikusnak tűnt a Links von Magneto (7A). Amit jó pár próba után sikerült megmásznom, ahogy Travisnek is... végül eg y 6C buldert (szerintem könnyebb), Rechts von Magneto-t sikerült flashelnie mindenkinek.
Elindultunk haza... fél 12 re sikerült ágyba kerülnöm.

Összességében tetszett a túra...jó hangulatba telt...Nyilván nem leszek egy bulderes arc, csak igy télvíz idején néha elmegyek...

Jól elfáradtam, jót másztunk/edzettünk

Kösz srácok!

Üdv

Pár kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése