2013. december 10., kedd

Istria trip '13

Szokás volt, hogy minden évben mikulás környékén elmegyünk valahova mászni...ez rendszerint Horvátország. Idén sem történt másképp. Pénteken öten indultunk fehérvárról. Bölény autójával mentünk és egész hamar odaértünk...még aznap 4-5 utat sikerült másznunk Limski Kanalbam, ahol az utóbbi idők legjobb mászónapja volt. Sikerült mindent elsőre másznom, igaz nem voltak olyan nehezek az utak, de egy 7a is ment OS. Mindenki élvezte a szép időt, és a gyönyörű formákat. Tündi, Ádám és Bölény együtt másztak, én Gabóval. Tavaly januárban másztam vele utoljára sziklán... jó volt ismét csapatni.
Az apartmanunk elég fullos volt és nagy... Pár pálinka, vacsora és sör után hamar az alvás mellett tettük le a voksunkat, hiszen a 3:30 as kelés elég korán volt nekem.

Másnap reggel Dvigradra indultunk...itt emlékeim szerint 2010 ben voltunk, és jó emlékek voltak bennem a hely kapcsán és maradtak is... bár el kell ismernem itt meg vannak mérve a fokozatok...bár a pozitiv táblán érthető... Itt már egy 6a is okozhat fejtörést, de egy 5c-ben is oda kell figyelni, és szép lassan araszolni fölfelé. A nap csúcspontja egy 6c volt, aminek eléggé örültem. A többiek is nagyon rászikkadtak az utakra, és a jó nittelésnek köszönhetően mindenki mert és tudott is a határán mászni.

Az estét most kicsit jobban elhúztuk... az otthoni pálinkák után megindultunk Porec városába (itt volt az apartman). Egy igényes pubba sikerült helyetfoglalni, ahol lecsúszott egy sör, majd egész jó hangulatban sikerült hazakeveredni... gyors alvás, és másnap irány ismét Limski...a horoskop szektor. A többieket nem hozta lázba, de Gabóval motiváltan estünk neki. Érezhető volt a stilusváltás... a kis apró fogásokat átváltotta a nagyobb, a pozitiv falat az enyhe áthajló.... Itt is másztunk minden féle nehézségben... 5c -től a 7a-ig.
Ezt is egy jó napnak könyveltem el... 7a 2nd go ...

A hazafele út egy kicsit kalandosra sikerült... Egy local borderheez érkeztünk 25 km szerpentin után, ahol közölték hogy nem léphetünk át szlovéniába.... majd vissza... fél egyre értem pestre...eléggé kivoltam :)
De minden perc egy élmény volt ezen a túrán...

Kösz srácok!











1 megjegyzés: