2014. január 7., kedd

A bucsu honapja es az utazas

Tehat meglett az indulas datuma,de a hatralevo idot ki szerettem volna maxolni, igy Marknak koszonhetoen  megszervezesre kerult a Villabal, ahol szep szammal megjelentek az emberek. Tomika csellozott, mi meg ittunk. Nagyon meglepodtem hogy gondoltak ram az emberek, es orultem az ajandeknak. Egy polot kaptam a legfontosabb spanyol mondatokkal, valamint a hatuljat alairta szinte mindenki. Tenyleg nagyon koszonom nektek... a szobam falan fog logni :-).

Hazautaztam karacsonyra csaladozni,amit megszakitottam egy battai boulder jammel. 50 Kunszt volt es sok jo barat mind battarol, mind fehervarrol. A 1,5 hetes kihagyas es a sorozatos (ilyenkor termeszetes) alkoholizalas miatt nem ereztem magam csucsformaban, de a tarsasag miatt ott volt a helyem.
Nem is ment rosszul... 40 kunsztot sikerult teljesiteni, ami a csonka mezonyben a negyedik helyre volt eleg.
Boleny csaladtol kaptam egy etkeszletet... ezzel kell oket varni amikor meglatogatnak. :-)
A masik ajandekom a Romhanyi pinceszet felajanlasaval es a tobbiek alairasaval egy uveg palinka. Koszonom szepen :-)
Este Gyuszko befogadott minket immar ez hagyomany :-)

Az ev utolso napjan a villa volt tervbeveve, ahol egy-ket kivetellel azok az arcok voltak ahol a balban :-) En ismet jol ereztem magam, ahogy szerintem a tobbiek is.
Ezt is koszonom :-)

Vegul az elindulas... Januar 2.an indultunk. Az elso allomas Monte Carlo volt, majd Nice kovetkezett. Bejartuk mind a ket varost. Majd egy kozepesen szar hotelben kaptunk szallast. Egy kiados reggelivel jollaktunk, igy mar csak nevettunk mikor lattuk hogy a kocsi jobb hatso ablaka be van torve es a cuccaink hianyosak. Nekem ami a legfajobb az egy liter hazipalinka es a testarossa maszocipom volt. Gergo kolegam jobban megszivta. Az osszes ruhajat es az utlevelet, diplomajat...stb mindent elvittek. Igy reggel egy ora rendorsegen toltott ido utan, egy IKEA zsakkal az ablakon, szakado esoben indultunk el Andorra iranyaba.
A zajt ami a kocsiban volt, ugy sikerult mersekelni, hogy az elso ablakot resnyire lehuztuk.
Nagyon szep tajakon autoztunk vegig, mig vegul este fel kilencre ertunk a szallasra... De a gond meg csak itt kezdodott... Nem volt foglalasunk, vagyis nem arra a napra... igy a 40€ osszkoltseg helyett 120€ lett a szallas.
Mindegy volt mar, elegge faradtak voltunk es valahol aludni kellett. Meg este Frenkkel belevetettuk magunkat az ejszakaba... vettunk ket alkoholmentes sort. Andorraban az arak eleg nyomottak.. pl 4,5 literes whiskey 6000 ft, es meg sorolhatnam oket. Beultunk egy hamburgerre, mar a picer koszonese is furcsa volt "dobre dan". Majd egy orosz etlapot adott nekunk :-).

Masnap korai keles utan vasarolni indultunk. Kivancsian vartuk hogy vajon a ruhak is olcsok e. Vettem egy ziazsakot es egy Lasportiva miurat 115 €.
Aztan egy nadragot, egy borkabatot es egy edzocipot 100 €. Szerintem egesz jo aron volt minden.

Delutan fel egy fele indultunk Aviles iranyaba Gps es immar Frenk nelkul. A parkolohazbol is eleg nehezen talaltunk ki, nemhogy a varosbol... de aztan vegul robogtunk renduletlenul..Oliana,Lleida, Zaragoza, Pamplona, Bilbao, Gijon, es vegul a celallomas Aviles... este 10 orakkor erkeztunk meg tobb mint 1000 km megtetele utan. Az autom is elfaradt.. erdekes hangok jottek belole, es a motor hibajelzo lampa is villogott. Lenyeg a lenyeg hogy itt vagyunk es minden rendben van.. Kilenc ora van... a nap meg csak most kel fel, ahogy en is vele... Ez egy uj elet kezdete...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése