2014. január 7., kedd

Csironikótripp

Karácsony,készülődés,szilveszter,partty. Otthon,kint,barátok és ismerősök. Család,barátok.....
Lehetne ezt így is folytatni,de szeretném bővebben.
Tehát....
December elején még az utolsó munkák egy kastély tetőjavításánál. A munka alatt azon jár a fejem,mikor mit és hogyan csinálok otthon.
Egy kis kitérővel meg is érkezem kis hazámba,remélem egész úton,h a köd elszáll és verőfényes napsütésben lesz részem,hiszen közel 3 hetem van a barátaimmal találkozni. A köd marad,a szemem előtt is,és a terveim is lassan kicsúszni látszanak.
Nem szerettem volna mászni,de Bálintéknak nem lehet ellenállni. Így esett egy Bakonyboulder négyesben. Bálint úr,Árpi úr,Bence úr és jómagam. Egy életérzés volt e pár óra. Nagyon hálás voltam érte. Vigyorogva hagytam el a helyet. Bővebben a BHSK oldalon lehet erről olvasni.
Voltak edzések Gabóéknál a Geckóban. Ez sem okozott kisebb örömet,mint a Bakonyi betyárkodás. Találkoztam Rocky úrral,Axel úrral és megjelent Mr. Drusza is. Na,erről inkább nem kommentelnék. Elég legyen annyi,hogy asszem még edzenem kell.
Volt gyerek látogatásom,majd falmászás a suliban. Évikével találkozásom,és pucolás Gabóval.









Azt hiszem,h Csókakőn valami kialakulóban van. Nem szeretném lelőni a poént,meghagynám az egész falfelületet először a Fehérváriaknak,magunknak,hiszen mi tisztítjuk. Ha nem lesz projekt már,akkor esetleg nyilvános is lehet.
Lényegében ismét egy nagyon jó Hometrippet zártam,ami eredménye,h fájó szívvel hagyom el kishazám és indulok Schwitz felé........
Megérkezések Németországba,majd kipakolások. Levélolvasások,csodálkozások,örömködések,vádelvetések,bepakolások,reggeliindulások,és ismét esti megérkezések.
SOBRIO
a hely ahonnan 1000m és 10 perc út után Csironikóban vagy.

Kíváncsian vártam,h ki  mit mutat. 6 an voltunk : Lisa,Steffi,Marco,Pauli(17-18 éves fb. 8A val már),Marinus és én.

Első nap Lisa lesérül. Oldali szalagszakadás a lábfejnél. Majdnem minden vizes,hiszen hófedte. Azért keményen megküzdünk egy 6C+ ért Matusalem,majd átmegyünk a másik sarkára,ahol egy projektet ostromolunk. Sok pucolás van.Délután részemről már csak próbák,Pauli megmászással büszkélkedik. Steffi erdőjáró,Marco demotivált.






Nem szaporítom a szót. Lényeg h voltak pofonok,és örömök. Én egy kicsit nehéznek éreztem,hiszen sok egy két mozdulatos boulder van,viszont rengeteg. Sajnos nem vagyok híres a projektelésekről,ezért max egy bouldert olyan 30 percig tudok próbálni. Ebben a 30 percben meg kéne másznom,ha nem megy ,akkor tovább megyek.
Így adódott egy majdnem 7B( The Sickle),7ARoyal, 7A+ Royal with Cheese),7A+ Variante Läckerli Crack,Kill Bill 7A( félősbe az alsós fogásba,nehogy kiszakadjon és kiverje a fogam) megmászás. Jó volt a társaság és jók a boulderek. Jó volt a házikó is és persze a pálinka( Köszi Rocky)és a pizza.


Itt laktunk:100 Eur per fő per 5 nap: NORMA GASSER- GRAZIANI, AL MASEC, 6749 SOBRIO, norma-sobrio.ch,casacastei@gmail.com, 0792995678

És ezt másztam: 4 nap 7A,6C+,6 B+/C,4 6B+(3 flash),pár 6B( 1 OS) a Royal tömb ball oldala)),sok 6A+ és A,amiből 1 6A+ OS,1 flash(te i ho rim esso un altra voltn) és sok más egyébb próba nehélz utakon( Miss schweiz,Freak brothers, Soludos Amigos,Tarzan, Les cliques a claques.

Most hogy visszajöttem,nyitottunk egy 7A+,egy 6C Travot,Egy 6C SecAscent,6A Fa,6B fa,és egy 5 Fa.

Mr M 6C( Mivel a fal közepén vagy egy döntött M repedésekből)
 és az Él 6A





















1 megjegyzés: