2014. január 14., kedd

Naprol napra...

Szombaton gondoltam nyakamba veszem a varost es elmegyek maszotermet keresni. Az interneten megvolt a terkep es a cim is... gondoltam sima ugy. Fleszalltam egy helyi buszra, hogy elvigyen egy nagy bevasarlo kozponthoz. Amikor leszalltam a kb 25 perces utazas utan, akkor lattam hogy ez tenyleg nagy... segitsegre volt szuksegem. Probaltam fiatalokat leszolitani, hogy merre lehet... de nem nagyon tudtak angolul.. Vegul csak elmutogattak a helyes iranyt.
Mikor beleptem az epuletbe es bementem a recepcion, egy lany volt ott. Megkerdeztem...szerencsere o vegul par szot tudott emberi nyelven is.. mondta hogy volt itt terem, de megszunt... de van egy Los Canapesben... na hat ez ugyanannyit mondott nekem mint nektek. Egy buszmegallo van a bevasarlokozpontba... gondoltam odaallok es a sofortoket kerdezgetem. Az elso mondta hogy nem... a masodik fel ora mulva igent mondott, es hogy majd szol hol kell leszallni... ezaz... sinen vagyok. Mikor odaertem akkor tudatosult,hogy ez nem egy hely hanem egy varos resz. Mogottem jott egy no gyerekkel... elmutogattam neki hogy mit akarok, es nagyon kedvesen elkisert a bejarathoz...pedig nem is arra jott volna.
Ez egy iskola sportcsarnoka volt, ahol kozoltek hogy ma nincs maszas, mivel foci van. Dobbenet hogy itt a 6 evesek focijat is mennyire komolyan veszik... mar ebben is kulonbozik a Magyarorszagon levo helyzettel. Lenyeg a lenyeg legalabb mar maszofalat lattam, igaz nem nyerte el a tetszesemet... vegul azzal a tudattal indultam haza, hogy en mindent megtettem aznap.

Este a lakotarsaimmal kicsit beleneztunk az avilesi ejszakaba. Este tizkor meg rohangalnak a gyerekek a jatszoteren...mindenki az utcan van.
Vegul egy belga pubban kotottunk ki.
Vasarnap a pihenes jegyeben telt.

Hetfon a munkaban kiderult hogy az egyik olasz srac, Luca is maszik. Egybol meg is beszeltem vele egy keddi, gijoni maszast.
Majd az altala kuldott weboldalon eszrevettem hogy a hazunktol kb 600 meterre van egy boulder terem?!
A munka vegeztevel azonnal odasiettem, es konstataltam, hogy annyira nem is rossz... foleg 2.40€ ert. Volt ott egy punk kinezetu srac..gondoltam megszolitom..nyitottnak kell lenni. Omar-nak hivjak es egesz jol elkommunikaltunk angol-spanyol jelbeszeddel...meg persze a maszas nyelve kozos. Jo arc volt...csereltunk e-mail cimet. A kornyeken nyitott par bouldert...majd megmutatja.
A maszas nem volt rossz... csak a borom mar annyira felpuhult hogy kicsivel tobb mint egy ora utan, mar fogni sem birtam...de legalabb az ero nem veszett el a jatszoteri bohockodas vegett. Fogok meg ide jonni... legalabb heti 1x.

A kovetkezo nap Gijonban volt. Ide Luca-val, egy olasz sraccal mentem, aki szinten a cegnel dolgozik. Megtalaltuk a termet, de a maszashoz egy kartyat kellett csinaltatni, amihez fenykep szukseges. El kellett menni kepet csinaltatni. Kaptam 5€ert 8 at... talan eletemben nem hasznaltam ennyit osszesen. Majd egy "vizsgat, azaz probamaszast" kellett tenni hogy csak bulderzhetunk, tope rope vagy akar elolbe is maszhatunk...

Kb egy 4 es ut volt a tesz. Atmentem...igy maszhattam elore:-) egy 8as nehezsegu utat probaltam, ami ment is.. nyilvan nem volt annyi :-) majd Luca elfaradasat kovetoen, ket helyi sraccal nyomtuk a buldereket... ok tudtak angolul es egesz jol osszehaverkodtunk. Meg a szombat koncertjukre is meghivtak, sot jegyeket is adtak. Egy folk bandaban jatszanak :-) Ha befullad a lakasavato akkor lehet hogy lenezek. Sot megbeszeltuk hogy egyutt maszunk majd heti egyszer, amig ilyen esos ido van. Minden alakul... a meloban is naprol napra jobb, az angol is mar porog... 

Igy kell ezt csinalni. 

Muy bien!

hasta luego! 

1 megjegyzés:

  1. Elég sittesek a termek, de biztos vagyok benne, hogy a sziklan fogod inkabb koptatni a draga bort! ;)

    VálaszTörlés