2014. május 31., szombat

Magyarorszagon jartam...

Hirtelen felindulasbol hazamentem. Nem volt kulonosebb oka, csak igy dontottem :)
5,5 oras busz utan repultem Madridbol Pestre, ahol Mariann es Mark vartak, majd a villaba Tamas es Balazs erkeztek kesobb Paklenicarol... hajnalig ment a beszelgetes.
Masnap egy "VILLAEDZES"! volt beiktatva, ahol tovabbi reg nem latott arcokkal sikerult talalkozni (Bubu, Bobi, Baszk, este Joci  es Agi).
A napjaim a fovarosban 11 ig fekvessel, alvassal teltek, majd egy egy ebed (Frenkkel 3x , Denizzel 2x) majd setalas, varosnezes... es innen indult be a nap igazan. Voltunk Ujjeroben, ahol megint sok ismerossel talalkoztam (Borbely Gabor, Ban Tomi, Tota Adam, Izer, Komjati Zoli, Agocs Tomi, stb...)
Igazi orommaszasok voltak itt, nagyon elveztem, es persze edzeserteke is volt...

Buda

 Erzsebeteknel

Parlament

 Pillanatkep
 Hajra Bobi 
 Izerbe
 Bubu
 Baszk
 En
 Mark, hasznalhatom az internetet? Mark
 Bobi
 vajon kinek az ujjai?

Penteken fehervaron volt Gecko Bpoulder Jam, ahol az ottani brigaddal sikerult talalkoznom. A verseny lebonyolitasa eleg kemenynek igerkezett. 30 kunszt, 2 ora alatt.Ugy ereztem,hogy nem megy jol a verseny. A nehezekbol egyet sem sikerult topra masznom, viszont mindegyik zonaig ment. A kozepesekbol kettot nem sikerult topig masznom. A konnyuek pedi eleg konnyuek voltak.
Az eredmenyhirdetesen meglepodtem amikor a 3. helyezettkent ermet kaptam. A verseny utan visszamentem pestre, mivel masnap Kisgeri volt tervben...


 eredmenyeknel
 1 & 3
 "Lab a gazon, muszer szazon"
Fehervar 
Baratokkal

Eleg faradt voltam, de gondoltam egyszer tudok itt maszni az evben....hat hajra. Kulacs, Mariann, Balazs, Mark es en mentunk ki, ahol Bence, Viktor, Robi, Ricsi es Laci mar masztak. Kulaccsal kezdtem maszni... ket vizes 6ost, majd jott a Metavad es a Portland. Este Balazsek vittek Miskolcra, ahol Matenal aludtam, mivel reggel Hamorba mentunk maszni.

 gerecsei szerelem
 eso-faleknal
 Illuzio

Itt par konnyebb utat masztunk, majd jott a Heavy Metal es a Kvazimodo. Itt mar tenyleg hulla voltam, nem is sikerult semmi ertekelhetot felmutatni... Ezutan egy het csaladozas, otthoni haverkodas kovetkezett, amit csak egy hamori "jameles" szakitott meg. Sokan voltunk a falnal... Ricsa eljott velem...kint volt mar Lori, Gyuri es a baratnoje, Mariann es Balazs. Csak Bodrogi Zoli hianyzott...sajnos vele nem sikerult osszefutnom.
Fuggony direkt, 92 nyara, Anita alma, Kvazimodo, Mamya utak porogtek nekem, amikoris vegre sikerult megmasznom a Kvazimodot... Elegge orultem neki, foleg hogy eleg siman ment, aznap elso eles probara.

 Hamor
 Hamor - szikla
 Anita alma
Az utolso 4 napot ismet Pesten toltottem, ahol eleg suru volt a program. Elso nap Csokakon voltam, hiszen Gabo es Balint barataimnak szuletesnapjuk volt. Csabival es Gyuszkoval mentunk maszni Battarol (ahova Andris vitt le). A regi kedvenceket masztunk: Ketkaros, Szfinx, Krokodil, Lebeges+Csontbrigad variansa... a Lebego csontok nevezetu ut, amit legalabb 7b+ ra adok...megmaszoja meg nincs.
Este Swarcnal egy nagyon jo kis csapat gyult ossze... tarcsas kajak sultek, sorok, palinkak folytak. Voltunk legalabb 10-15 en. Jo hangulat volt, sokat beszelgettem, sajnos mindenkivel nem tudtam eleget....

Gaboeknal aludtam, ahonnan reggel felvittek pestre (1 megalloval :) ). Delutan pedig mar egy nagyobb csapat motivalt ember gyulekezett a Villaban egy jo kis edzesre. Volt high-line, sulyzo, kotelletra, fekvotamasz, peremes betartasok (12-24 kg-al), haspres, stb. Az este pedig egy kis iszogatasba torkollott, ahol ki jobban, ki kevesbe faradt el :).

Kovetkezo nap meg egy Ujjero Adammal es Balinttal, de ekkora inkabb mar a masnapi utazason jart az agyam. Agh andris vitt ki a repuloterre, Ahonnan 16:40 kor indultam utnak Madridba. Itt egy kis keses csuszas miatt a 23:30-as busszal kezdodott meg a hajnal 5 ig tarto zotykolodes, aminek egy vonat ut vetett veget... vegul reggel 7 re ertem haza...



Ujjero
 Csokako
 Csabi papa turnebusza
 atlagos delutan a kertben :)
 Atlagos este a villaban
estebed 


Udvozlet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése