2015. március 30., hétfő

Ko-Arok, indul a szezon

Szombat reggel viharos szelben indultunk el Pestrol. Mark elaludt, igy ketten Ritaval tartottunk fehervar fele, ahol Barni es Gabo csatlakozott hozzank. Annyira hideg volt, hogy a bemelegit (6+) utban rendesen elfagyott a kezem.
Ezutan a Vagasi Feri (7b+) ut mellett raktuk le a voksunkat, mivel rovid, boulderes ut, igy a hideg nem hatraltat benne.
Ido kozben befutott Agh Pisti (akit mar 3 eve nem lattam)... nagyon megorultem neki :) Vele volt Molnar Gergo, Soma es Kovacs Balazs is.
Soma Letolta a Szent Peter esernyojet . Pisit es Balazs az If egyik variansara szikkadtak ra.

A Vagasi Ferire eloszor Gabo ment ra, szet is vagta a perem az ujjat. Majd en probaltam ra egy flash-t dobni, de sajnos itt meg nem jarok :) Masodikra mar majdnem megmasztam, de lepattant a kezem.... Harmadikra a kunsztot statikusan nyomtam, igy megmaszas szuletett,,, Gabo ezutan megmotivalodott es lecsurte o is az utat. Barninak sajnos nem sikerult, de majd legkozelebb.

A hideg ido elvette a kedvunket, igy nem vartuk meg a sotetedest es hazafele vettuk az iranyt. Szerintem hamarosan visszaterunk meg, mivel rengeteg ut van itt amit meg kell maszni.

Egy jo es sikeres hetveget zartunk.


Udv

Par kep a hetvegerol










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése