2016. január 18., hétfő

Rotpunkt nehezsegi verseny

Eljott a nap ismet, amikor a fehervari suliban versenyt rendez az egyesulet. Gabo osszepakolt par utat gyerek, kezdo es nyilt kategoriaban. Gondoltuk maszogatunk egyet, de valahol tobb lett ennel... ahogy erkeztek az ismeros arcok egyre motivaltabb lettem. Axel, Drusza, Roth Barni, Molnar Gergo, Toke Gyula, Krisz, majd a legnagyobb meglepetesre Bubb Feri is befutott. Azt hittem, Sarat hozta maszni, de mint kiderult serult, igy csak Feri fogja csapatni.
Gabo megkert hogy mint versenyzo, nyilatkozzak a Fehervar Tv-nek. (biztos vicces voltam, de majd megnezzuk). Lenyeg a lenyeg, hogy jo kis mezony jott ossze 21 nevezovel. (osszesen 41en voltunk)

A selejtezoben 4 utat kellett maszni. Egyertelmu volt, hogy aki hibazik, nem jut a dontobe. Az utak nem voltak nehezek, csak az utolsoval volt egy kis bajom a standolasnal, de vegul sikerult abszolvalni. Osszesen 11 ember maszta meg az utakat hibatlanul, igy a donto utat Gaboek egy kicsit atalakitottak. Peremeken kellett traverzalni az ut kezdeteig, ahol egy kunszt vart, majd ket cseppkovon extra lepes nelkul veretes a plafonig. Innen ha nem faradtan ertel ide, volt esely a megmaszasra. Izolacio volt, igy nem lathattuk egymas maszasat. Drusza kezdte, de a hangokbol itelve hamar leesett... ez nem sok jot igert. Masodiknak Molnar Gergo jott... o valamivel tovabb jutott, de nem tudtuk menni. Jott a verseny fo eselyese a rutinos Bubb Feri :) Az udvrivalgasbol sejtettuk, hogy topot maszott. Ezutan vegyes erzesekkel vagtam neki az utnak.

A peremeken gyorsan haladtam, majd a cseppkore az atnyulas is sima volt... itt meg razni is tudtam, majd egy jo sarkazassal siman  ment az akasztas is. A plafonban voltam, jott egy nagy nyulas, majd ezt le kellett duplazni.,. siker... de ereztem hogy fogy a kraft... gyorsan tovabbnyultam es leestem. (kesobb kiderult, hogy ez a tovabbnyulas dontott a masodik es a harmadik hely kozott).

Meg vegigizgultam a tobbi maszast, hogy vajon ki eloz meg. Hatra volt meg Axel es Roth Barni. Mind a kettojuktol topot vartam, de Axel egy nyulassal hamarabb leesett mint en, Roth Barni pedig nem jutott el addig, igy masodik lettem.


Jo kis verseny volt...jovore ismetlunk!! udv

A donto ut, ahogy en masztam (volna):


gabika from Izer Bálint on Vimeo.


Video:  Falmászó verseny Székesfehérváron



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése