2016. április 18., hétfő

Aprilisi szemle

Megkezdodott a hivatalos "Gerecse-szezon" ! vartam mar hogy kint lehessen maszni itthon is.
Eletemben eloszor elindultam egy Magyar Kupa fordulon. Ez a Monkey Boulder Maraton volt a maga 26 db kunsztjaval. Kozepesen voltam ra motivalt, de jo fokmero volt, hogy hol tartok nagyjabol, mivel szinte mindenki ott volt a nevezok kozott.

A fless maszasom annyira nem volt jo..talan nem koncentraltam. A megmaszasok darabszama elfogadhato, de a probak szamaval nem vagyok elegedett. Volt hogy a vegen az egyik legkonnyebb kunsztbol estem ki es csak masodjara lett megmaszas. Nem a legjobban sikerult ez a verseny, de egy edzesnek teljesen jo volt. 24. helyezest ertem el a 96 indulobol, 20 TOP al es egy ZONA-val. Ha benne vagyok a 20 ban akko azt mondom oke.

Par kep es az eredmeny:






Ami Kis-Gerecset illeti, sokan mar most megmasztak a tavalyi projektjuket, es/vagy ujakat is. Peldaul Rudi a Metamorfozist es az Abokalipszist, Ipach Ur az Eleg volt! -ot vagy akar Tomcsi a Sarlatant, de nem utolso sorban Toth Robi aki kb az osszes utat 7b+ ig kivegzi lassan.

Termeszetesen nekem nem megy ilyen konnyen. Szamomra nagyon nehez utakat probalok, de erzem hogy erosodom ra az utakra. Ilyen utak pl a Lelekharang, amiben mar 3 alkalommal mozogtam. Legkozelebb szerintem ket ulessel mar menni fog, ha raalakulok a pihenokre, akkor eles proba is mehet ra 1-2 honapon belul. Vagy pl a Long Way to Bombay, ahol az also bouldert megcsinaltam, es a fenti resz is at van nezve. Vagy eppen az "orok" projekt Metavad... sorolhatnam. Remelem beindul a megmaszas hullam vagy mar epp vasarnap elkezdtem a High Brow nevezetu uttal 2nd go.

Meglatjuk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése