2017. január 6., péntek

In memoriam 2016

Elment egy uj ev. Eleg gyorsan....sot egyre gyorsabban mennek az evek, de ez a dolgok rendje. Felemasra sikerult ez az ev, mivel a szabadsagok tobb mint 50%a az USA tripre koncentralodott, igy nem ereztem magam annyira "szabadnak", es egy kicsit be is sokalltam, hogy allandoan a munkahelyemen vagyok.

Az ev nem indult rosszul, hiszen a Rotpunkt versenyen masodik lettem Bubb Feri utan, ugy hogy a mezony eleg eros volt. Aprilisban szomoru esemeny tortent... Schwarz bacsi tavozott az elok sorabol, igy egy picivel megint kevesebb lett az egyesulet, es egy jo emberrel kevesdebb lesz a foldon.

Majusban Ritaval Amsterdamba latogattunk, ahol megtorent a lanykeres :) Majd Herkulesfurdot is megneztuk.

Ezekutan beindult a Gerecse szezon, ahol a nagy projekt a Lelekharang volt, de emellett megmasztam par 7c utat is, mint pl Szilfid, Fekete Peter, Moszio Batman-t. Kozben Csokakon sikerult kipipalni az osszes utat a Csontbrigadon kivul, valamint Kotechniken is volt egy jo trip, aholharom darab 7b utat is masztam, ebbol kettot egy nap alatt.

Gabo is feltette teljesitmenyere a koronat...juliusban sikerult megmasznia a Csontbrigadot (8a). Majd volt egy Maltatal trip ahol masztam 3db 7A-t egy egy 7B-t, vegul Oktoberben elesett nekem is a projekt, a Lelekharang (8a+). Ezzel meg is nyugodtam, es kezdtem elengedni az evet, mivel lakasvasarlasba es ezutan felujitasba kezdtunk, ami elegge elvitte a szabadidot, de erre az idoszakra esett az USA trip is, ami felejthetetlen marad mindkettonk szamara :)

Maradt meg egy szokasos eves Vertigo Open, ahol 50. lettem (edzes nelkul).

Osszessegeben eleg jol sikerult ez az evem, megha a kulfoldi turak szama elmaradt az elozo eves szamoktol. Ime szamositva:

1db 8a+
1db 7c+
3db 7c
3db 7b+
5db 7b
----------------------

Az idei ev jobb lesz...es egyre jobb, nemcsak a maszast illetoen.

Be positive

udv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése