2017. április 12., szerda

Reclimb the classics... Hamori maszoka


Ideje volt mar hazalatogatni, hiszen karacsony ota nem voltam otthon. Gaondoltam osszekotom a kellemest a hasznossal es a hetvege egyik napjat maszassal toltom. Fehervarrol lejott Eva es Gabo is, valamint a helyi ero is megjelent... Moni, David Es Gergo.

Melegitesnek masztunk egy hosszu utat a baloldalon, majd ramentem a Mamya-ra. Masodikra sikerult felmasznom rajta. Ezen felbatorodva Gergo is megnezte, amjd par probabol megszuletett elso 7a megmaszasa. Gabo a Kvazimodot probalgatta. En kovetkezo utnak ramentem a Mozesre.... a beszallo boulderre nem jottem ra, igy a klasszikus felkutyazos nagy fogasbol indulos betat valasztottam. Masodjara igy sikerult is megmaszni.

Kesobb atmentuk Gergo projektjere, ami szinten egy 7a... egy kb ismeretlen ut, a Kompresszor. Rovid, boulderes. Ezt szinten masodikra lement.

Sajnos tobb megmaszas aznap mar nem lett. Probaltam meg a Challengert, Gabo dobott meg a Kvazira par probat, de neki megmaszas mar csak masnap szuletett neki.

Gabo megmaszasa masnap:


Jo kis maszonap volt viszonylag sok megmaszassal...legalabb egy kis onbizalmat nyertem az Istria trip elott.


Koszi a kepeket Eva :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése