2017. április 20., csütörtök

Husveti Istria

Nem mondott fenyes idot a meteo, de a csapat megmotivalodott es a szallas amugy is mar ki volt fizetve. Miskolcrol Gergo, fehervarrol Soma, Pestrol Rita es en szalltunk be a Seatba.
Somat kihoztak az autopalya pihenohoz, igy egyenesen rongyolhattunk. Fel kettore ertunk oda ejszaka, majd ra egy orara mar aludtunk is.

Reggel kesoi felkeles, majd irany Kompanj. Gergo maszott 6c-t, ezzel elvitte a nap megmaszasa cimet. Soma csak probalgatta az ujjat. En hatszor felmentem a Katzon..vegul valtoztattam a betan...igy mar nem volt olyan esetleges.

Masnap esore keltunk, de kaptunk egy fulest, miszerint Del-Istrian sut a nap. A radarkep is ezt mutatta, ugyhogy irany Limski Kanal. Itt a Horoskop szektorban masztunk.

Sikerult OS egy 7a, amit masodikra Soma is lekuldott, majd Gergo is letolta. Majd egy masik 7a-t is sikerult masznom, igaz az csak masodik probara,
Vegul meg egy szep, ambar zsiros, cseppkoves 6a-t is masztunk.

Kovetkezo nap szikrazo napsutesre ebredtunk. Irany Kompanj!! felmentunk..vegtelen embertomeg.
Beszereltem a projektbe, majd leszakadt az eg... dorgott, villamlott es borsonyi jegek estek, ami megmaradt kb 5 cm vastagon. Szaladtunk le... ennyi volt a maszonap.

Masnap reggel viszonylag jo volt az ido, igy gondoltam menjunk vissza Kompanjba, hiszen ki kell szabaditani a kozteseimet. Az eso elkezdett esni, de szerencsere sikerult megmasznom aznap harmadik probara a z utamat!! (Katz - 7c). Rengeteg probam volt benne a nem is olyan nehez utban. Valami mentalis problema lehetett ezzel, hogy igy elhuzodott, de letudtam - elso kulfoldi utam ilyen nehezsegben.

Gargo es Soma a Raspa (7a) probaltak, osszeraktak, de sajnos megmaszas nem szuletett. Probaltam meg egy 7a+ , de megmaszas a legkozelebbi alkalomra tolodik majd.

Reggel hazajottunk, hiszen nem ett volna ertelme varni.. hoeses, eso... nagyon rossz ido volt vegig az uton.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése