2012. január 22., vasárnap

Heti Erlebnis......


Készülődés a tavaszra.Egész héten különösebb dolgok nem történtek, maximum az időjárással.

Voltam Michi barátom pincéjében boulderezni,Bernauban köteles utakat gyakorolni,és közben azon agyaltam,hogy ha esik ,ha fúj én most fúrok a hétvégén.
Az időjárásjósok havat, majd délutántól esőt mondottak.
Szombat volt. Délig havazott. Leesett vagy 50 cm délig. Én akkor indultam. Először átmentem Michi hez nittért,és standért. Majd go Uhrwandel.
Ez egy fal rész a Kampenwand alatt fél úton,Michi felségterülete.
Itt helyezkedik el egy kis fal rész,ami már első látásra szerelem volt. Megmászási szerelem. Annyit filóztam, hogy így kéne megnézni,úgy kéne megnézni,ki kéne boulderezni stb. Az utóbbiról letettem,hiszen elég fos a biztosítás boulderhez.
Így eljött a szombat. Felmentem a sípályán kb 20 kiló cuccal.
Kötél,gép,két akku,kulcsok,nittek ......
A szokásos 20 perc most 1 óra volt,a sípálya tetejéig. Pihi. Pia,cigi. Majd átment a terep szűz hóba. Hol térdig csak,hol hasig.
Felértem,lepakoltam,kipakoltam.
Megnéztem a legjobb helyett a standhoz. Felmentem,majd mivel nagyon meredek,helyenként 5-10 m es sziklatörésekkel,tetején hóval,ezért lebiztosítottam magam a kiszemelt standhoz.
Ez a művelet sor a kipakolástól kb 1 órámat megette,úgyhogy úgy döntöttem szarok rá ha fossá ázok,hiszen a hóesés átváltott esőbe,szarok rá ha besötétedik,hiszen nem volt ott a fejlámpám,akkor is ki kell fúrnom.
Hozzá tenném még nem fúrtam 45 fokos falat.
Hát kúrva érdekes volt, megszenvedtem. Egyik kézzel kesztyű nélkül húzod magad a falhoz, kötélről folyik az arcodba a víz,gatyád és az összes ruhád egy merő víz,a másik kézzel meg fúrsz,majd szünet,kilengsz,vissza,kalapálsz,kilengsz,visszacsavarozol. Ezt háromszor,kb megint csak egy órába tellett. Ja úgy,hogy az arcodba meg becsapja a hegy a leömlő havat. Kellemes volt!
Aztán kész, örülsz, igyekszel egy fotót csinálni,de nem sikerül,mert beleesik a víz,mérgelődsz,pakolsz,és iszonyatos sebességgel elindulsz lefelé. Kocsiba beülsz, örülsz,hiszen van egy újabb projekt. Száradsz,és rájössz, mikor ezeket írod,h nem is raktál bele kötélgyűrűt az első nittbe. Nesze neked etikett.
És nem utolsó sorban,minden héten írni fogok valamit,ami itt történik,mert olyan száraz az oldalunk,h már szinte porzik a lap.

A képekért elnézést,ha túlságosan szarok lettek,de remegő kézzel és fény nélkül csak ennyire tellett. Ja és azóta magas lázzal és megfázással nyomom az ágyat. :)

az út oldalról,szemből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése