2012. január 3., kedd

Hvar... karácsonytól az újévig

December 24.:
Családi esemény, rengeteg evés... de már a következő napi utazáson jár az agyam. Megközelítőleg 1100 km vezetés. Még este 9 kor bementem Miskolcra Gergőhöz, hogy annyival is kevesebbet kelljen utazni. De a lefekvést megelőzte egy kis testmozgás, mivel Skodriból kifogyott a benya, igy az avasra fel kellett tolni a járgányt...

December 25.:
Reggel 7:30-as indulás. Budán felvettük Gabót, majd irány fehérvár, ahol kicsit átrendeztem a pakkomat, majd Tündit is felvettük.... irány Split... röpke 700 km. El kell érnünk a 20:30-as kompot. Annyira jó tempóban autóztunk, hogy még a kikötővárost is sikerült megnéznünk 2 órában.
A komp olyan volt mint egy kis lélekvesztő... viharos szélben futottunk ki a tengerre. Úgy dobálta a kompot mint ha egy kis ladik lenne...persze ki kellett mennünk a fedélzetre szétnézni, hogy mi a helyzet... Olyan erős volt a szél, hogy kapaszkodnunk kellett a korlátba, hogy el ne vigyen...
Szűk két óra alatt a szigeten voltunk...majd már csak egy 40 km-es szakasz volt hátra a célig.
Andris izzó kandallóval és egy pohár borral fogadott minket. Rövid beszélgetés után lecuccoltunk a Cliffbase-re, majd el is ájultam.

December 26.:
A nem túl korai ébredés után, eldöntöttem, hogy aznap semmit nem fogok csinálni, csak élvezni a 20 fok feletti napsütést... Tündi és Gabó felhozó napot csináltak... ami könnyebb utak mászását jelentett... Andris, Gergő és én délelőtt 11 kor úgy döntöttünk, hogy megiszunk 1-2 pohárkával... Ez annyira jó hangulatban tellt, hogy délután a mászással végző társaink is csatlakoztak. Csúnya ivásba torkollott a nap. Este a Shelterben lakó két német srácot is meginvitáltuk (Tim és Tom). Ők Németországból indultak júniusban kerékpárral, majd Ausztrián és Szlovénián kersztül érkeztek a szigetre. A végállomásuk Törökország lesz május környékén. Nagyon nagy arcok voltak... azonnal barátságot kötöttünk, amiben a házipálinka is sokat segitett.
Még az este végén kihajóztunk, bár ezek az emlékek kicsit homályosak már.

December 27.:
A 3 liter pálinka és a 1,5 liter bor után mindenki el tudja képzelni milyen is volt az ébredés... ezt tovább nem is ecsetelném... ez a nap csak úgy elment... Gabó és Tündi mászott egy keveset... mi többiek inkább csak túléltük a napot.

December 28-31.:
Mászás, eső, mászás, eső... körülbelül igy tudnám leirni ezeket a napokat. Életem egyik legyszebb útját sikerült megmásznom... Nem volt túl nehéz, de a maga 40 méterével és a fogáskészletével felértékelte a 6a+ fokozatot... agy élmény volt. Gabóval projektbe kezdtünk (Las Vegas 7a és az American express 6c+).
Gabó mind a kettőt megmászta...gratulálok neki... Nekem februárra marad(nak).
Nekem sikerült a régi nagy mumus utamat megmásznom. Nem nehéz az út (6b+), de valamiért sosem sikerült. Rengeteg energiát fektettem bele ezidáig... Dobtam rá 2 próbát sikertelenül, majd bekajáltam, feküdtem 10 percet és rámentem...nem sok esélyt adtam neki... még a túróscsuszát büfögtem fel mikor elindultam rajta...
Minden mozdulatnál az volt a fejemben, hogy ez nem fog menni... mindjárt kiesek... nem érdekel... jövök le...stb. Azon kaptam magam, hogy a tömb tetején állok, átmászva a kunsztot, de nekem innen jön a nehéz rész. Jóval a köztes felé kell mászni... teljesen leblokkoltam... majdnem bele is zakóztam... de végül erőt vettem magamon és már szólt a kimászós zene a fejemben ... :) Életem legfurcsább megmászása volt... nem is értem hogyan sikerült.
Gergő és Tündi rengeteg viszonylagosan könnyebb utat másztak... látszott hogy élvezik a jó időt és szép formákat a falon.

Szilveszter:
Interkontinentális estének néztünk elébe... Mi Andris szobájában zenélgettünk és szűrtük a bort, valamint szendvicseket falatoztunk... Este 8 körül már mindenki azt várta hogy "csak legyünk túl rajta" és aludjunk.. - gondolván a következő napi hazaútra...
Megbeszéltük a tömeggel, hogy 23:30 kor találkozunk a kikötőbe.
Minden nemzet pontosan érkezett... Voltak németek, osztrákok, amerikaiak és még sokan mások... mentek körbe a pezsgők... volt gitározás, éneklés, stb. Egész jól telt az este... Miro is lejött hozzánk köszönteni az új esztendőt... Végül 1 óra körül elindultunk, hogy végre a megalvás következzen. Egész jó szilveszter volt... kicsit erőltetettnek érzem már ezeket a kötelezően érezzük jól magunkat és maradjunk fenn sokáig bulikat... de összességében élveztem.

Januárnak első napja:
7:30 kor volt kelés... nagyon meleg reggelre ébredtünk... Pakolás, takaritás, búcsúzkodás a német srácoktól...gyors e-mail cim csere... kölcsönös invitálás ki-ki saját országába..., bár látszódott nekik hosszabbra sikerült az este mint nekünk...
5 en indultunk útnak... nagy volt a nyomor... úgy meg volt pakolva a kocsi, hogy féltem eltörik az alváz :)
11:30 kor ment a komp. 13:30 kor már a pályán voltunk és ahogy a csövön kifért... haladtunk hazafele.
3 megállóval este 8 ra már mindenki otthon volt.

Nagyon jó volt a nem megszokott módon tölteni az ünnepeket... és ráadásul melegben, jó társaságban.
Remélem lesz még rá lehetőség.
Végezetül pár kép (lesznek még):

 Sand beauty pszichés része
 Tom bünteti a plafont
 Madártávlatból az öböl
 Indoor bulder jam 1.
  Indoor bulder jam 2.
 Felkel a nap
 Csapatások

Üdv, Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése