2012. július 9., hétfő

Sérülés, pihenés, visszatérés, csapatás

Sajnos több mint egy hetet ki kellett hagynom egy kellemetlen sérülés miatt... meghúzódott a vállam elég erőteljesen, és a kezemet sem tudtam emelni.
Egy gyógyszerész ismerősöm ajánlott egy gélt, amire napi háromszori használat volt irva, mivel fájdalomcsillapitó hatású. Ehelyett én napi 13x kentem be vele a fájós felületet, ami azt eredményezte, hogy egy hét múlva már a hámori falon csapattam Bobbival és két helyi titánnal. a nagyfal hátsó részén kezdtük el a mászást... óvatosan kezdtük egy 6a+-al és egy 6a-val... Nem fájt a vállam, és éreztem hogy megy a dolog... újra a kedvenc sportomnak hódolhattam egy hét után...
A két bemelegitő út után másztunk egy 8--t, amit sikerült flash-re másznom... nagyon örültem neki...
Ezekután egy 1 hónapja próbált igen velős, kemény utat próbáltunk mászni... Kompresszor (7a).
Sokkal jobban ment mint akkor... legközelebb meg kell másznom...szerintem ez lesz az első hámori 8asom.
Bobbi próbálta az új projektjét, ami nagyon bitangnak nézett ki...olyan 8b és 8c között lehet valahol... azt mondta, hogy egy héten csak egyszer tudja próbálni, mert annyira fájdalmas 2 ujjas lyuk van benne.
Remélem sikeresen meg fogja mászni...és remélem a mászótársadalom nevében, hogy videó is lesz róla.
Még megpróbáltam a MaMia (7a - remélem jól irtam a nevét) utat, aminek a kunsztját átmásztam, de aztán már nem volt többre erőm... visszavonulót fújtam/fúktunk... Fáradtan tértünk haza egy jó kis grillezésre.

Ha minden igaz a mostani hétvégén ismét együtt mászhatunk a borsodi legendával..

Üdv:
Fidi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése