2013. március 4., hétfő

Antalay! kiszálltunk

Nem is tudom,mivel kezdjem. Elmeséljem mindenkinek,h mit másztunk? Vagy milyen az idő? Talán szót ejtsek a török lédús narancsról,esetleg egykét piacozásról,ahol ha magyarul beszélsz alkudozhatsz,de németül ne szólalj meg mert esélyed sincs? Vagy,h miket főznek, sütnek? Mi az a kaklama és fosleme?
Kezdjük ott,h egész jó időnk volt. Egyszer esett egy napig,amikor is elmentem esőben túrázni. Megnéztem pár régi romvárost.  Készítettem képet,majd mivel én voltam a szakácsunk,túra után neki láttam főzni. Ismét.
Persze volt amikor helyben ettünk,vagy elmentünk halért( 2 lira= 1 eur),vagy lementünk a faluba gözleme ézni 5 líráért. Megtanítottam pár szót a többieknek,pár mondattal. Mi az  a fos,és befosás. Majd kialakítottunk szókapcsolatokat,szólásokat.pl : most fos vagy soha,Fosleme( új török étterem magyar kajákkal).
Majd napközben projekteltük a 6b és 6c,esetenként 6a utakat.
Nem vicc,mivel tényleg ez ment.
A tábor ahol voltunk,király. 2 hétre 16 sörrel a hátam mögött,2 bérautóval és egyéb kajálási költségekkel fizettem 360 eur ot. Ebből 200 volt a szállás,ami az utaktól kb 2 percnyire fekszik. Lehetett strandolni és fürödni is. Van DW,és tengeri szikla is,kötelezni.
Megismerkedtem pár román sráccal,és pár olyan kutyával,akik nekimennek forgalomban lévő gépkocsiknak. Lapulnak mint egy tigris,mikor zaját hallják és támadnak. Csak miért és mire? Viszont a támadás pillanata vicces.
Ismerkedtünk szokatlan mászási stílussal és megtudtam,ha mászni akarok Ázsiában,akkor csak Vietnam. Hiszen az az éghajlat való európainak. A többi nagyon meleg.
A lényeg,hogy nagyon tettszett,maradtam volna még. Lehet megyek,de 2 hétre nem. Min 1 hónapra.
Ilyen mászás ritmus mellett nem elég a 2 hét. 3 nap mászás,1 nap pihi. jó esetben egy -két hét után,kell egy hét szünet. Azért így is lett pár új utam.sec go 2 db 6b+,3 db 6c(1 sec go,1 flessss,1 os),2 db 7a(1 sec go),1db 7a+ sec go,1db 7b+,és 1db 7c. Pár 7b kidobott a standtól és pár 7a is.
Kell a következő trippre is valami,ami élményt is add,nem csak full attackot. :)
Mivel a kártya olvasom,nem találom a karton dobozok tömkelege között,eztért most nem lesznek képek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése