2013. április 22., hétfő

Gerecse...a szezon elindult!

Péntek van... vége a melónak... az egy hónapos böjtöm is lejárt, tehát sörözni indulunk a ZP-be, majd a kopaszira, végül a Deákon kötünk ki. A józan ész suttogja, hogy nem szabad túlzásokba esni a sörrel, mert holnap mászás. Ezúttal (is) hallgatok rá és 11 körül otthon vagyunk. Reggel az autón egy kerékbilincs fogad. A miértnek a mertjét nem értem, mivel fél éve állok azon a helyen...Na mindegy, igy jártam. Nem volt olcsó, de remélem most boldogok. Ezért nemv eszek BKV bérletet, mert valahol igy törlesztek az igazságtalan pénzbirságokért.
Reggel 10 kor indulunk a villától... Bea,Bobi, Márk és én. Az első utam "budapestiként" a bányába. Próbálom megfigyelni az utat, ami nem túl bonyolult. Bajnán egy jó kávé, ahol összetalálkozunk Travissel és Bencével is.
Felértünk a bányába, ahol szomorúan tapasztaljuk hogy az Eső-fal vizes... és a Trapéz is. A légnyomás változására gyanakszunk a vizesedés okozójaként... Sebaj, az Illúzió száraz... amúgyis ott szeretnék mászni.
Küklopsz... Tavaly próbálkoztam már vele, de nem sikerült, most újra szeretném próbálni, de előtte Travissel mászok egy 23 karátos repedést melegités gyanánt.
Bobi sikeresen megmássza a Lélekharangot (8a+). Talán a megmászás utáni űr(?) vagy nem tudjuk, de nincs túl nagy öröm... Kicsit el sem hisszük hogy ez megtörtént :).
Próbálom a régi projektet..sajna ezen a napon sem jött össze... de következőre sikerül.
Próbáltam még egy Orpheust, ami nagyon kicsi peremekből és nagy nyúlásokból áll. Féltem az ujjamat, de a puding próbája az evés. Összerakom, amjd egy jó próbát dobok rá,de nem sikerül. Hazafele egy sör , cola..kinek mi, majd irány haza, hiszen reggel visszatérések.

Igy is lett. Vasárnap reggel találkozó 10:30 kor a villánál. Az előző napi csapat egy jó Bubb Ferivel egészül ki, aki Buddha tanitásait olvassa az autóban, valamint velünk is megoszt jónéhánny bölcseletet :).
Ismét repedés bemelegitésnek, majd TR egy Karate, mivel vizes volt... ezt is meg kell mászni, mivel ment szépen az út. Ezután már csak az Orpheust  próbáltam mert a másik projektem nagyon be volt foglalva :).
A nehéz részt átmásztam, majd a pihenő résztől estem ki, mivel a vége nem volt összerakva... azt hittem az már menni fog simán...hát nem. Next time.

A hétvége megmászás nélkül is nagyon jó volt számomra, mivel jó idő volt, végre ismét sziklán mozoghattunk, és ami a legjobb, hogy az ujjam 90%on üzemel.
Pénteken irány Misja!!! 5 nap mászás!!!

Szép napot!

Work & study less...climb more!!

ÜDV

Fidi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése