2013. április 29., hétfő

Végre nálam is tavasz van!

Nem emlékszem, hogy valaha is ilyen későn tapogattam volna először sziklát. Igaz nem is
volt ilyen hóviharos március se. Kb. a harmadik úthoz való rákészülődéskor bosszankodtam ezen a tényen, de rájöttem, nem kellett fogvacogva kivárnom a másikat hogy kimássza már az utat, vagy hogy az ujjak az út felénél melegedjenek meg. A mászócipőmet se kellett a polár pulcsimban melengetni ezzel is csökkentve a hideggel való találkozást. Várjunk csak, végül is tök jó hogy nem jöttem ki a hidegbe! Ez nem is olyan rossz. Ez az. Így fogom csinálni! Wellness mászó leszek! (hogy elkeserítsem magam, eddig is ez voltam, csak nem vallottam be magamnak:) Kényelmesedés ezerrel. Asszem ezt a betegséget télen kaptam el Axel Rose boulder termében. Öttöző? Szekkrény? Kulccsal? Meleg vizes mosddó? Jjahh majd kifelejtem: zárható klottyó!? Áruló lettem nem vitás!

Most jut eszembe: a hétvégi csókakői mászó délután (wellness délután) címe lehetne: Ádám fél lábbal bent volt az útban.. ;) A képeket remélem prezentálja majd.  

A rövid böffenetem végére csatolok egy képet, mellyel egy picit igazolom néha önkéntes távollétemet a falaktól. Akinek van györöke az érti, akinek nincs érteni fogja:)

üdv
én voltam



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése