2013. április 15., hétfő

Várgesztes és Alex Honold... Itt a tavasz!

Eljött!! Itt van végre a várva várt tavasz. Ezen felbuzdulva elindultunk Várgesztesre. Most csak 40 perc késéssel indultunk :). De nem voltam mohó, mert kedden sikerült megrottyantanom az ujjamat. Amit másnap már be sem tudtam hajlitani. Varázs thai krémmel kenegettem, ami a harmadik napra már 25%ot javult, aztán már a teljes mozgásterét ki tudta használni. Terhelésnél fáj, de csak ha zártan fogok vele.
Tehát az óvatosan jelszóval indult meg a vasárnapi mászás. Elég sokan összejöttünk a déli fal előnyeit élvezve. Budapestről Éva, Andris és én indultunk útnak.
Dunaújvárosból Hi-Tech Gabi, és a Bölény család, majd fehérváron Ádám csatlakozott hozzájuk.
Levi és a szomszédok kint csapatták. Végül Tündi is befutott. Encivel és Oszival is találkoztunk végre. Télen nem lehet veleük összefutni. :)
A győri alakulat is képviseltete magát, végül Tomcsiék is feltűntek a szinen, akik a Tojás-falon csapatták. Elesett a Cápa és a Rája is! Gratula!.

Könnyebb utakoat próbáltam. Egész jól ment... bár ezek nem mérvadóak. A többiek hátul csapatták, igy én is hátramentem. Láttam hogy a Fekete özvegynek annyira nincsenek fájdalmas fogásai, igy megnéztem. Izgalmas pillanatok voltak az első mászásnál, de végül sikerült felmennem rajta, majd összeraktam és megmásztam.
A többiek is másztak sok-sok utat. Rengeteget beszélgettünk. Egyetlen negativum a napban, hogy Ádámnak kiment a bokája...Jobbulást!!
Fél hét körül hazafele indultunk, hiszen 20 órától Alex Honold tartott előadást a Lurdyban. Egy szimpatikus mászót ismerhettünk emg közelebbről, akinek a beszámolója jó hangulatban zajlott.
Borneói és szudáni expedicióiról mesélt, képeket mutatott, végül a szólómászást taglalta... kérdéseket is lehetett neki feltenni. Végül a fotózkodás sem maradhatott el.
Egészen pozitiv volt ez a hétvége. Sikerült kicsit feltöltődni a hosszú tél után!

Képek:
 







Üdv
Fidi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése