2013. május 12., vasárnap

Egy májusi hétvége

Minden csütörtökön kezdődött, amikor Bálinttal találkoztunk EGY sörre a Király utcánál. Természetesen a Deák tér felé haladva már 2-2 sört markoltunk, Nagyon jót dumáltunk, sok jó dolgot láttunk a téren ülve. Megbeszéltük hazafele menet hogy pénteken kinézünk Franciára mászni pár utat.... De ekkor még betértünk a Gong 2-be... ezt tovább nem is ecsetelném :)
Péntek délután megfáradva indultunk a bányába...Kezdtünk a Létrával bemelegitésnek, majd haladtunk szép lassan jobbra...Inkvizíció, Ipszilon, Rinocérosz. Nem gondoltam volna hogy ilyen sokan járnak a bányába...de amikor kérdeztük a helyi arcokat, hogy a nemtudom hanyadik köztest miből akasztják, akkor a válasz az volt, hogy fogalmuk sincs, mert ők csak TR másszák... ezt ezen a napon többször is hallottam... na mindegy..lényeg hogy kint van az ember és mászik, de mindenkinél más a motiváció, és mások a célok. Elfogadom nyilvánvalóan, csak kicsit furcsa volt. Lényeg a lényeg, hogy egy jó másztunk, és végre Bálintot is ki tudtam szakitani a könyvek közül :)
Este Bobival és Márkkal találkoztunk a Móriczon... Ettünk egy sz@ar kinait, amitől mindenkinek bajai lettek.

Szombaton 10kor volt indulás geribe... az idő pocsék volt, de a társaság motivált. Bajnán a szokásos kávé és krémtúró... majd dél körül már a bányában voltunk. Sok út vizes volt, de lényegében nekünk elég volt.
Másztunk Portlandet..a teteje csuron viz volt... Aztán a tardosi fiúkat akartam megnézni, de elég nehéz az alja, és a párás levegő nem segitett hogy jól tartsam a kis peremeket. Geri és Vera a Lélekharangot próbálták, gondoltam megnézem énis...legalább mászok valamit. A felsarkazós részig szerintem már menne egybe...eddig jutottam :) Legalább elmondhatom hogy mozogtam egy 8a nehézségű útban... Egyszer biztos megmászom majd.
Bobi a Laurát mászta... volt rá egy jó próbája, de sajnos kiesett..next time. Bence leküldte a Sarlatán ülőstartját.
Hazafele betértünk a bajnai kocsmába. Sör és traubiszóda volt a menü..kinek ez - kinek az... Még egy 45 cm-es dupla sonka, dupla sajtos pizza is belefért. Legjobb pizza volt amit Magyarországon ettem. Feri beszerzett valami falusi házból két fej fokhagymát... azzal ettük a finomságot.
Éjfél után megfáradva tértünk haza.

Vasárnap lassan indult. Egész napos pihenést és tanulást terveztem. Tartott ez délután 4 ig, amikor Márk edzeni invitált. Nyomtuk a létrát, emeltük a súlyokat, nyújtottunk, fekvőtámaszoztunk, fingerboardoztunk, lógtunk a peremeken.... ezalatt mentek a mászósfilmek és a sztorik. A hét utolsó napján a pihenésből egy 3,5 órás edzés kerekedett...de igy van rendjén...remélem meghozza gyümölcsét....

 Rotpunkt
 Élőkép
 Tanácskozás
 Chill time
 Chilli kutyus
 a motivált közösség
 Szombati időjárás a gerecsében
 vasárnapi villa-session
Bobi - Laura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése