2013. szeptember 16., hétfő

Bobi bemérgezett, "új" cipő, Ekeke

Előző héten hatalmas tömeg volt kint Kis-Geriben. Akkor nem tudtam megjelenni, mivel tiszteletemet tettem az OSG nevű rendezvényen, ahol elég jól éreztük magunkat:


Denizzel és Olival 


Azok a hirek terjengtek hogy most hétvégén is sokan lesznek kint.
Alapból öten indultunk útnak: Bobi, Márk, Baszk, Benke Úr és én. Az Epöl jobbra játékot ismét én nyertem meg...
Bobi egész úton fényezte a kaját, amit mindennél jobbnak értékelt... Nyilván ha ekkora marketingje van a dolognak, akkor rámegyek.... Meg is vettem az "isteni" falatot...
Bajnán a szokásos kávéra megálltunk, ahol már egy elég nagy társaság gyűlt össze... a pesti mászótársadalom szine-java megcsillant itt. Egy jó kapucsínó mellett elfogyasztottam a csigát... egész jó is volt... majd rövid beszélgetések után elindultunk a bányába.
A felfele vezető úton éreztem hogy nincs minden a legnagyobb rendben... Menni tudtam a gyors tempóban, de végig szédültem... Először a nagy páratartalomnak tudtam be a dolgot... Majd mikor felértünk és a Teri mászásánál, mikor már a 4. nittben ültem..éreztem hogy ez nem a pára...
Mikor lejöttem, hányinger, émelygés és hasonló finomságok voltak...
Bobi is ugyanigy érezte magát... ekkor tudtuk ez csak a csiga lehetett.... Feküdtünk, nem sok erőnk volt.
Azért a Retek alól elmozgattunk egy körülbelül 1 tonnás követ, majd még egyet...
Délután 5ig ez volt az összes teljesitményem...
Majd rászántam magam az Ekekére... 2 üléssel felvergődtem magam, majd a következő próba már annyira jól sikerült hogy majdnem megmásztam...de a sötétség csak jött.
Gondoltam rápróbálok egyet, egy utolsót... Szerencsére Sikerült az út...  :) Végre egy jó Ekeke... és csa 2x kellett kijönnöm hozzá. Jöhet a Metavad :)

Az "új" cipőmben másztam...ami egy LaSportiva Testarossa.
Mindenkinek ajánlani tudom... nagyon preciz cipő, és a sarka valami fantasztikus...

Végül itt egy őrült zene hogy a hétfőt sikeresel túléljük...



Üdvözlet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése