2013. szeptember 2., hétfő

Ilyen az élet...

Lehet kicsit furcsa bejegyzés lesz, de most ilyenem van. Mi lehet a különbség egy rossz és egy jó időszak között?! Igaz lehet e a mondás, hogy minden rosszban van valami jó is?! Vagy hogy minden bezárult ajtó után kinyilik egy másik?! - nem tudom, de kezdem sejteni.
Két féle állapotot ismerek... Vannak jó és rossz időszakok. A jókat élvezni kell és úszni az áramlattal - nyílván ez a legkönnyebb minden ember számára..amikor úgy érezzük, hogy csak maguktól történnek a dolgok...semmit nem kell tenni értük.
 De van amikor rossz dolgok történnek...és az ember itt mutatja meg az igazi arcát, ilyenkor ismeri meg önmagát. Hogy viselkedsz amikor nem minden klappol? Vagy sajnáltatod magad, magadba roskadsz, aztán várod hogy valami pozitiv történjen... Nyilván igy is lehet gondolkodni.
Igazából valamilyen szinten élvezem amikor egy pofont kapok az élettől... megkapom, tudatositom, de a következő pillanatban próbálok arra gondolni, hogy mi is vezetett idáig, vagy hogyan tudnék belőle tanulni, erőt meriteni... ez általában bejön, mert nem az önsajnálat lesz úrrá rajtam, hanem valami elindul..belső motiváció, stb.

Ha az embernek van egy célja akkor vagy tesz érte vagy nem... Vagy eléri azt, vagy sem. Ha van célod, de nem teszel érte, ezáltal nem éred el, akkor csalódni sem tudsz akkorát...mivel belesz@rtál...
Ha van cél, teszel érte és még el is éred... az egy fantasztikus érzés az élet minden területén..
A legeslegrosszabb és demotiválóbb dolog ami történhet veled, hogy ha a cél érdekében mindent megteszel, de nem éred el... na ez a nagy pofon az élettől esete...legalábbis nekem ezt jelenti.

Az elmúlt időszakban velem az utolsó, legeslegrosszabb történt... folyamatosan, igy kicsit magam alatt is voltam. Azán most valami elkezdett változni, persze nem 100%os a dolog, de ért egy-két pozitiv dolog is, ha nem is az élet minden területén, de a mászásban mindenképpen - ami az életem több, mint 50%át meghatározó tényező.

Tehát szombaton öten indultunk a geribe... Baszk, Orsi, Ádám, Travis..ja és én is ott voltam. Travissel kezdtünk mászni ... Feri útjaira mentünk rá. Sikerült Flashelnem a két nehezebb útját... az Apám nevében... és az Anya csak egy van... (elnézést ha nem pontosan irtam le a neveket) A bal oldali útra 6c+ -t adnék, a jobb oldali egy kicsivel könnyebb 6c. Bár nem az én ostom eldönteni - én igy éreztem. A következő út a Retek... múlt héten próbáltam már, de nem sikerült.

 "A legnagyobb sláger idén is a mindenki kilenceskéje, szakértők által inkább IX mínusznak, esetleg IX-/IX nak becsült út a Retek, további ismétlőket repített a 9-es fokozat világába." - Bubb Ferenc

 A Bölény család is kinnt volt ismét, valamint Ágh úr is tiszteletét tette a bányában. Ezen a napon inkább a mászásé volt a főszerep mint a beszélgetésé. Tíz utat másztam...- szerintem nem is volt még ilyen. Lényeg a lényeg, hogy talán elindul valami...






 Békesség

1 megjegyzés:

  1. RÁ térek a tárgyra mert sokaknak nem biztos hogy egyértelmű: Gabika megmászta első kilences útját.. :)

    amúgy ez jutott eszembe a motivésönről:
    http://www.youtube.com/watch?v=gl_vsL5nrvg

    VálaszTörlés