2013. augusztus 27., kedd

Újrakezdés

9 nap pihenő után... A fehérvári team megkérdezte, hogy kinn alszunk e Geriben? Először nem voltam benne biztos, majd az igen mellett döntöttem, mivel Márk és Bobi is emellett szavaztak. Szombaton hét körül értünk ki, ahol Feri már/még javában dolgozott az útjain. Tündi és Ádám már csapatták....Így csatlakoztam én is hozzájuk 4-5 könnyebb út erejéig...ez is ajándék volt, mert aznapra már nem terveztem semmit. Sötétedés előtt befutott a Bölény család is. Heni gyorsan mászott még egy utat... aztán tűzrakás, szalonnasütés, pálinka, sör...beszélgetések, sztorizások...de régen volt már ez :) A számomra két kedves társaság találkozott... Bár Márk hamar beadta a kulcsot... Evett és elaludt... ezt teszi a sok munka az emberrel :) Reggel fél kilenc körül keltem... az estét az Eső-fal alatt töltöttük...A fehérváriak sátorban az Illúzió-fal előtt. Fél tízkor már mászni indultunk a Titkos-falhoz. Hátul egy bemelegitő, majd a Banán és sörön ment mindenki egyet-kettőt, végül egy már régen kerülgetett út mellett tettem le a voksomat... Ez a Retek. Összeraktam, pár próbát dobtam rá, de hétvégéig várni kell a megmászással. Bobi megmászta a Metamorfózist... Mindig megmászik valamit :) Gratuláció neki. Szemerkélő esőben indultunk haza... szinte mindenki pozitivan zárta a hétvégét. Úgy érzem jót tett ez a kis tesi és mentális pihenés... igaz nem volt meg a két hét... de remélem ez is elég lesz a változáshoz. Hazafelé Bajnán sör+gyros kombó, végül kilenc körül értünk haza. Remélem hétvégén ismétlünk a csapattal!



 
Ádám 7+
Retek
Retek
warm up
Tündi
életkép
7+
P1
P2
Heni
A rendező (Kovi)
Wilcommen Andris!
Kisbölény :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése