2013. augusztus 12., hétfő

Adlitz...avagy kettőből semmi

A hétvégét ismét Adlitzra terveztük, de most megnövekedett a létszám és a motiváció is.
Két autóval vágtunk neki:
1. Bence, Orsi, Ádám, Viktor
2. Bobi, Baszk, Márk és én
Az immár szokásossá vált 8-8:30-as indulást választottuk a Bah-ról, majd délben már javában falatoztunk, kávéztunk a parkolóban.
Aztán elkezdődött a mászás.... Bence bemelegitőnek lenyomta a Wenigstens Flügel 8a utat, majd én próbáltam ismét a Hau den Lukas-t. Egész jól ment...motivált voltam, de a kunszt után a pihenőre nyúlásból kiestem... ez volt a hétvégén a legjobb próba rá sajnos.
Baszk nyomta a 7a-kat és a +okat...Bobi az Arbitrage-t, Márknak is sikerült a long time projekt, a Schweine im Weltall, majd Bence a Semiramis-t pipálta.
Megpróbáltam a Street fighter (7c) utat... egész jól ment... az alső részt elsőre megcsináltam, majd a többi rész sem ment nehezen... de valami hiányzott... nem is mentem bele többet. Valami nem stimmel, Nem tudok utakat megmászni...mély ponthoz érkeztem.

Utolsó két útnak Bencével nyomtunk még egy 6a-t és egy 5c-t... ha ez sem sikerült volna, a cipőm már valamelyik szögön lógna....

Gratulálok a többieknek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése