2013. augusztus 14., szerda

Mentál wellness, Kecske-hegy

Hétvég ugye Adlitz volt... anynira nem voltak pozitiv élményeim, kicsit magam alatt is voltam... Mondta Geri hogy menjünk ki kedden kecskére. Mondtam oké, legyen.. Úgy volt hogy Joci is velünk tart, de Sziget kórásgot kapott, amit önmaga diagnosztizált, igy lemondta a minitrippet. A Fenyőgyöngyénél volt megbeszélve a találkozó, mivel Geri motorral, én kocsival érkeztem. A dugó miatt kb egy órát számoltam a 10 km-re, de hamar megérkeztem, így Andrissal beszélgettem addig telefonon!! (látod itt is itt vagy) Pontos érkezés, majd motorral felvitt a kőfejtőbe. Alapból félek a motoron, de most ez elég jó fless volt. A bányába érve kicsit érdekes szemmel néztem a falra, de már alig vártam hogy mászhassak...nem is tudom mikor voltam ennyire türelmetlen. Másztem majdnem minden utat... A "nagy" projekt az a Perem szerelem volt...a nehézségét sem tudom, de tetszik..szép út. Sajnos nem tudtam megmászni, de ez msot semmit sem számitott, csak mászni és élvezni a végre hűvösebb időt, a jó társaságot, mert az is volt. Gyurca, Lám Benya, Ádám, Földes Andris és még számomra ismeretlen arcok, de velük is jól elbeszélgettünk. Biztos vagyok benne, hogy hetente egyszer, de lehet hogy kétszer is el fogok ide jönni, addig amig én is oda-vissza nem fogom tudni mászni az utakat és a traverzeket :) ...Egy jó nap margójára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése