2013. augusztus 5., hétfő

Adlitz,meleg,jég

Egész múlthéten nem volt még biztos, hogy a csapattal tartok e Ausztriába. Végül úgy alakult hogy elindultam a társasággal, akik a következő emberekből tevődtek össze: Bobi, Márk, Baszk, Bence.
Bence jött autóval, egy jó nagy opel kombival, aminek a csomagtartóját becsülettel kihasználtuk.
Hatalmas hőség volt, mint ahogy itthon is. A Zapfl szektort támadtuk be, mivel ott elviselhető volt a hőmérséklet. Először aa Aufglegt is (7a+) utat próbáltam, ami szerintem a legnehezebb út ebben a kategóriában....sajnos nem is sikerült megmásznom.
Bobi és Bence a Arbitrage 8a utat próbálták...  Simon Úr meg is mászta azt. Bobi erős bőrhiány miatt jövőhétre ütemezte a teljesitést. Geri, avagy a Baszk, a Macho c´est moi (7a) utat küldte le aznap másodikra. Ezt próbáltam én is, de az előző esti A38 nem tett jót nekem. Márk több hétvége óta tartó projektje sajnos nem zárult le...  Schweine im Weltall. Kétszer is kiesett a tetejéből.
Bence próbálta még a Hau den Lukas 7a+ kiterjesztését a, Wenigstens Flügel-t (8a), de a kunszt átmászása után kiesett. Én az alját próbáltam háromszor de a hétvégén semmit sem sikerült elhoznom.

Remélem egyszer a sok edzés meghozza gyümölcsét, mert egyelőre nem ez látszik...

Vasárnap délután a céüse-i jég elért minket. Hatalmas felhőszakadás vette kezdetét...sikeresen eláztam, mivel kimenekitettem a közteseket a falból. 14 Celsiusra csökkent a hőmérséklet..mondhatni itéletidő lett urrá Rax hegységen.
Este tizenegy óra körül értünk haza. Mindent egybevéve jó kis túra volt... csak a megmászások miatt van hiányérzetem.... next time :)








Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése