2013. szeptember 23., hétfő

Ismét egy Kis-Geri

Az egész hét nem volt valami jó... beteg lettem, és az egész heti fekvést csak egy mozi és egy pálinkakúra szakitotta meg, így edzeni, mászni sem volt lehetőségem.
Megszavaztuk a kinnalvós dolgot.
Feriékkel szombaton 11 körül indultunk el. Kint már Gyurca, Bobi, Balázs és Peti melegitettek.
Mi is lassan erre a sorsra jutottunk... A Baszk is befutott motorjával, igy vele kezdtem mászni.
Melegitésnek megmásztuk a Terit... végre megtört a jég, simán felmentem rajta.
Következőnek a Metavadat próbáltam...régen másztam már, igy nem is volt olyan összeszedett.
Ezután a Feketetánt próbáltuk Gerivel, amit ő meg is mászott másodjára, nekem sajnos nem sikerült, de egész jól ment.
Bobi a Nazgult, Gyurca a Zedet, Balázs pedig a Metavadat próbálta... sajnos a jó mászóidő ellenére egyiküknek sem sikerült...

Fél nyolc körül érkezett meg a fehérvári társaság, a rég nem látott Barnival kiegészülve.
Gyorsan megraktuk a tüzet, megsütöttük a szalonnát, majd bontottunk egy-két sört és egy finom körtepálinkát, amit a Romhányi pincészet szponzorált. :)
Az este végig bőgtek a szarvasok...szeretem ezt hallgatni.

Másnap nehezen indult a reggel..nekem legalábbis... a többiek reggeltől csapatták. De olyan 11 körül én is mászásra szántam magam. Teri, majd Feketetán. Nem sok sikerrel.
Barni a Szilfidet próbálta. Egész jól ment neki...két eséssel feljutott rajta.

Később még Feri útjait próbáltuk. Békuci útját másodjára másztam... szerintem egy 6c+ van az út.
A nap végén még egy-két könnyebb utat zsebeltünk be... Végül 8 körül indultunk haza pestre....

Pár kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése