2014. február 17., hétfő

30 felett....

Száll a motiváció 30 felett. Utazgatok unalmamba. Salzburg környékére,Ennstaller alpokhoz, Lins környékére.
Erősebbnek érzem magam,bár az eredmények nem ezt mutatják. És persze a testem sem. Kb 2 hónapos vállfájdalomból kilábalva,néha néha becsúszik egy két másik húzódás. Oda kell figyelnem.
Rég írtam már,bár ez nem jelenti azt,h nem tartom a kapcsolatot a srácokkal. Gabikácskára várok,kiismerje a helyet és akkor megyek hozzá. Remélem nem felejtette el,Gabónak projekt van,persze nem ír vissza,Bálint meg filmproducer. Andy Bálint,vagy akár lehetne Kovi Bálint is,főleg az én beszólásaimmal.
Hogy itt kint mi van?
Azt tudom mi nincs. Eredmény ,hó, hideg,tél. Viszont új boulderek,

 7A+/B

Projekt
szemből



kemény utak és fasza csapatás.

Bálintnak megemlíteném,h régi mászópartnert jelenthetek be részemről, Kinga személyében. Teljesen meglepte a pénteki kijelentésem: - Hozz magaddal rövid gatyót,hátha meleged lesz!- Lent hó,fent meg élvezzük a meleget,persze én rövidgatyóban pólóban és papucsban.
Új barátra találtam,bár szerintem írtam Hentes Pauli. Hentes,mert mindig vérzik,ha mászik,Pauli mert fiatal,18 és a Paul nevet viseli. Örült,mindig jön,ha esik ha fúj és lassan alkoholista,Tőlem. Fertő vagyok.
Most is Schleier tegnap,mikor az emberek,független,h normális vagy hülye,otthon ülnek és az ablakból nézik az esőt vagy havat. Mi megyünk. Megyünk mászni,mivel tutti nem lesz senki,és ezt ki kell élvezni. A link alatt meg lehet nézni,h mit mászott a fiú


jóidőéknél

még jobb időéknél



Kipróbáltam a splitboardot. 3 szor mivel annyi ideig maradt a hó.





 Megemlíteném,h feltúrázni léccel,majd mászni vmi keményet és utána lecsúszni,hááát kimerítő. De majd belejövünk. A dolgot olyannak tudom ajánlani,ki szeret túrázni,nem akar megtanulni síelni,mert már boardozik. Viszont ha lefelé jössz,akkor csak csúszásra,vagyis folyamatos csúszásra alkalmas. Vagy lehet sétálni,mivel elég kellemetlen mindíg szétszedni,fókát rá,fókát le,összerakni.

Hát egyenlőre ennyi. Így telnek napjaim 30 felett!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése